ik zit met probleemke heb hier in forum al wat gezocht maar niet direct wat gevonden. ik had xbow uit elkaar gehaald voor te kijken voor led's te installeren. maar nu stek ik alles terug in elkaar en xbox gaat niet meer aan en van kabels ziet er alles goed aangeslote uit. Als er soms iemand is di me kan helpen ? Grtzz Sammy
Uhm, ik ben geen techneut maar als je zelf met je Xbox gaat zitten prutsen zonder dat je eigenlijk weet waar je mee bezig bent....dan hoef je geen techniek gestudeerd te hebben om te weten dat het fout gaat
Laat een paar foto's oid zien zodat we kunnen kijken wat er mis is, want met dit verhaal kunnen we weinig...
weet je hoe makkelijk, hij vanbinnen eigenlijk is, er kan nauwelijks iets kapot, het is gewoon een kwestie van kabeltjes aansluiten @civicske: check ook alle voedings kabels
Zoveel zijn het er niet hoor Het is een ander probleem als je al je voedingsdraden hebt verlengt voor je casemod en ze in de omgekeerde volgorde weer terug stopt in de connector, dan doet ie het ook niet Maar je hebt wel gelijk dat het echt niet zo makkelijk stuk gaat, mensen zijn alleen bang dat ze het stuk maken omdat ze er geen ervaring mee hebben @civicske: Je zegt dat je leds hebt geinstaleerd; check of je nergens kortsluiting hebt gemaakt. Plussen en minnen elkaar raken, of dat je soldeer hebt gespetterd op je mobo
heb dus nergens aangeweest van xbox gedeelte zelf gewoon demonteerd en gemonteerd. alle kabelkes zijn goed aangesloten.heb meerdere malen gecontroleerd. ga sef keer foto's nemen en ze posten. ben geen noob op elektrisch gebied maar vind probleem niet. voeding werkt maar naar hd toe en drive enal krijgt em geen spanning tot wanneer je op de aan knop duwt normaal. maja tis alsof em geen sturingssignaal krijgt is raar. ga keer proberen met aan knop van andere xbox eerst.
weet ik maar als het die van de mobo geweest was, danhad dat hem kunnen zijnwant zonder hd+dvddrive gaatie gewoon aan @civicske: als de hd geen spanning krijgt dan is er denk ik iets mis met de voedig, ratelt(of ieder ander geluid) de hd als je de xbox inscakelt
@geForce: Reageer niet zo raar. Je bent niet stoerder als je zo doet. @topic: Kan het misschoen zo zijn dat er een breuk in een kabel is ontstaan? Ik weet niet hoe maar ik probeer alleen maar te helpen
Mensen, lijkt me vrij simpel, hij heeft geprobeerd z'n powerleds te vervangen, dus is er gewoon iets aan de hand met je front pcbtje. Niks kapotte voeding oid.
My bad, kusje. Toch zou ik dat ding alsnog kijken. Want tenzij je je moederbord er totaal uithaalt, is er voor de rest weinig wat je fout kan doen. /edit: Zou je foto's van de binnenkant kunnen maken?