PHP: Mijn xbox wilt niet meer aan gaan. PHP: Kent iemand dit probleem en weet jij dan PHP: ook hoe ik dit kan voorkomen?
Die zit erin hoor Weet nog net dat daar de stroom van daan komt Wie kent dit probleem of heeft het zelf gehad?
Het kan zoveel zijn. Heeft de xbox nog garantie? Anders openschroeven en kijken. Eject panel nakijken, voeding nakijken, etc.
Essent rekening vanaf nu op tijd betalen? Nee das flauw natuurlijk. Ik zou alle kabels nog eens goed controleren (heb je vast al gedaan) en daarna storingsdienst van m$ bellen...
Hmmm... stuur even een mailtje naar de helpdesk .. misschien weten ze waar je een voeding kan kopen. (maar als je xbox 360 inderdaad open gemaakt is ... dan zit er neist anders op dan een nieuwe xbox 360 te kopen)
Ik heb de oude xbox console. ik heb ook al gebeld. die konden niks doen omdat de garantie voorbij is.
aha ... dan i dit ook het vekeerde forum ... dit is de xbox 360 fora .. het beste kan je dan tweede hands xbox kopen .. of even je vraag stellen ... in de casemoding thread voor de xbox ze weten vast waar je losse onderdelen kan bestellen [Casemodding] Vragen & Antwoorden (GEEN MODCHIPS!) **DEEL 2 ** Ik sluit deze thread, omdat het niet over de xbox 360 gaat