Xbox gaat zelfde kant op als Dreamcast

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Esf-Borg*nmb1, 28 okt 2002.

  1. Esf-Borg*nmb1

    Esf-Borg*nmb1 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al vanaf het begin de xbox en ken nog maar weinig mensen met een xbox. Nu had ik het zelfde probleem met de dreamcast. Ik ben dus bang dat de xbox dezelfde kant opgaat als de dreamcast...........floppen. Ik hoop natuurlijk van niet want dan is het de tweede console die ik het raam uit kan flikkeren. Wie denk hier ook zo over of wie niet? :'-(
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Hoewel ik het niet helemaaaal eens ben met je 'stelling' zie ik de fanboy reacties al aankomen :D
     
  3. lammetje

    lammetje *PGR2-Addict*

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    tja...zoveel dingen die deze stelling kan ondersteunen, helaas...
     
  4. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    nja er zijn dus wel xboxxers..
     
  5. XboxruleZ

    XboxruleZ Xtraordinary

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    1
    Noem s iets dan
     
  6. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word hier echt zo moe van. XBOX DIT EN DAT< XBOX GAAT FLOPPEN.
    Als je dacht dat XBOX ging floppen waarom heb je hem dan gekocht????? Je moet nou niet zeiken dat xbox gaat floppen. Xbox gaat helemaalk niet floppen. wacht maar tot er meer spellen op de xbox komen. Xbox is gewoon de krachtigste console hier op de Fu*king aarde. En er beginnen steeds meer developers spellen op de xbox te maken, omdart ze inzien dat ze bij xbox veel meer hun creativiteit kunnen uitbrengen en niet op die magere kracht van de PS2. Ps2 mag misschien wel op de eerste plaats staan, maar xbox gaat ps2 helemaal killen. Wacht maar tot de toppers op de xbox uitkomen. Ik bedoel met de ps2 ging het aan het begin nog slechter dan met de xbox, maar omdat er nu voor de ps2 meer spellen zijn worden zij meer ferkocht. EN HOE DURF JE XBOX MET DREAMCAST TE VERGELIJKEN. SCHAAM je.
     
  7. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk niet dat hij gaat floppen. Maar wat Esf-Borg*nmb1 zei heb ik ook. Ken maar 1 iemand met een Xbox in mijn omgeving.
     
  8. Pre-Doxium

    Pre-Doxium Zalazar LM

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    1
    billie boy laat dat toch niet gebeuren...... toch?:confused:
     
  9. calibur

    calibur Active Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    ZO IS F**CKING HET !!!!
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ok, na 7 reacties, hoeveel serieuze hebben we er al gezien? :)

    Probleem van de Dreamcast was vooral het droppen van de support (o.a. in Europa). Nu ben ik ook nog niet helemaal tevreden over o.a. de marketing strategieen van Microsoft (ok sorry, ik heb geen communicatie/marketing gestudeerd dus misschien heb ik het mis:)) maar denk ik toch dat MS meer bezig is de Xbox een succes te maken dan dat Sega dat deed. Vooral het uitgebreide Xbox Live netwerk is erg interessant en zou wel eens een groot, erg groot succes kunnen worden. Problemen in Nederland zou je kunnen krijgen als winkelketens de Xbox droppen door de lage vraag, vraag die er niet is door geen massareclame's.
     
  11. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0

    Yep
     
  12. Angelfire

    Angelfire 360'ed

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    0
    De Xbox heeft al teveel verkocht om te floppen. Op het moment dat de verkopen in Japan aantrekken zul je zien dat iedereen opeens zegt dat de Xbox geen flop is.

    Terwijl in Amerika en Europa er meer Xboxxen verkocht zijn dan Gamecubes, dus waarom flopt die GC dan niet ? Omdat hij beter verkoopt in Japan.

    Fuck Japan zeg ik dan.
     
  13. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    In Europa loopt de Xbox ook achter.
     
  14. Fliepke

    Fliepke Wiekser

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    0
    iedereen zit hier te piepen dat ze niemand kennen met een xbox.
    Ik ken wel geteld 3 mensen met een ps2, 1 met een gamecube en 1 met een xbox.
    Grappige is dat diegene met een xbox die gekocht heeft na het spelen van DOA3, m'n buurjongen van 23 wil er nu ook eentje.
    Dus doe eens wat meer aan mond-op-mond reclame en laat mensen het eens zien en zul je zien dat mensen zo mensen kent die er ook eentje hebben.
     
  15. Angelfire

    Angelfire 360'ed

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    0
    In totaal niet, van wat ik gezien had ( zonder de Uk was dat ).
    Maandelijkse verkopen lopen gelijk.

    Maar kan zijn dat mijn info niet 100% acuraat is want was voor Mario Sunshine gereleased was.
     
  16. CyberPunk

    CyberPunk XBW Elite member

    Berichten:
    2.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik niet..
    MS achter het roer..
    Schip zinkt niet..
     
  17. harrynac

    harrynac harrynac

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ken er geen een in de buurt met een xbox , maar de xbox is weleldwijd de slechts lopende console ( de snes word op dit moment nog meer verkocht dan de xbox )
     
  18. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0

    ok ok, veel mensen met een console ken je misschien niet, ken zelf 4 mensen met een PS2, 3 met een gamecube, en 1 met Xbox. Maar ik probeer ook mond-op-mond reclame, laat ze van alles zien, maar echt helpen doet het niet. Das echt jammer. Sommige hebben er wel over nagedacht maar die gaan dan voor de PS2 of GameCube:'-(
     
  19. Chukie

    Chukie Casual-visitor

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0

    Hey we gaan niet de Dc aanvallen he !!!
    De Dc was een TOP-console, vergelijkbaar met de Xbox. Ik durf te beweren dat de DC veel meer toppers heeft gehad in zijn korte bestaan dan de Xbox op dit moment heeft met zijn honderden titels.

    Dus zie het als compliment als iemand de Xbox vergelijkt met de DC.
    Voor de rest heeft veel power weinig te maken met verkopen. Als je is wist wat voor topproducten geflopt zijn doordat er een ander veel slechter systeem ze de markt uitdrukte.
     
  20. Chrisvr2000

    Chrisvr2000 Gamer P.S.

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt. de xbox loopt ongeveer gelijk met de gc.

    maar ik ben het wel eens met Wouter. Microsoft moet meer reclame gaan maken in europa. Ook moeten ze veeeeeeel meer gaan sponsoren dan alleen het wk en de parijs-dakar rally. Kijk nou naar de ps2 die een van de hoofdsponsors is van de championsleague en die een aantal clubs sponsort. Niet dat ze alleen in de voetbalwereld moeten gaan sponsoren maar overal. Ook op bijvoorbeeld reclameborden in de stad enzo
     

Deel Deze Pagina