Xbox game Help/Cheats

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Brutus, 14 mei 2003.

1. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat het bij de xbox game help/cheats steeds rommeligger en onduidelijker wordt en dat tewijl hier precies staat hoe je daar een thread moet openen.

kunnen jullie Mods daar niet een tijdje veel strenger zijn zodat iedereen daarna weet hoe het wel moet?

2. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het 100% met hem eens... zoveel fouten in de ondwerpen... maar ik moet toegeven dat ik het zelf ook niet altijd goed doe...

3. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ja daar ben ik het ook wel mee eens, maar dan wordt het echt zo'n dictatuur...Nouja ik probeer het wel eens :)

4. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Als het te erg is kan je de topictitel aanpassen natuurlijk.

5. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    maar het wordt onoverzichtelijk en saai....

bijv: Ghost Recon. Er zijn binnen zeer korte tijd verschillende threads over geweest. Telkens over een andere missie. Had een mod daar geen centraal topic van (moeten) kunnen maken?

dit is maar een voorbeeld, maar het maakt het wel weer overzichtelijker.
    Misschien is het bij Ghost Recon nu niet meer nodig, de game is immers al weer een redleijk tijdje uit, maar voor andere spellen misshcien weer wel. Het Splintercell centraal forum werkte ook goed, met uitzondering van een paar newbies die de zoekfunctie niet gebruiken.....

ik hoop dat het beter zal gaan in de toekomst...

edit:/ Enter The Matrix zit er nu veel, gelukkig gaat super-hero en kwaad bestrijder Darkwing Duck de wereld van de lo(z)sse thread verlossen!

Laatst bewerkt: 16 mei 2003

Deel Deze Pagina