Weet iemand ook waar ik die groene game hoesjes los kan kopen? Ik weet wel dat er 1 bij OXM zit maar om 14 euro uit te geven voor alleen een hoesje vindt ik wat veel. Iemand?
ze hebben wel een site waar je online kan bestellen ( www.futurezone.nl ) maar ik geloof niet dat je doosjes kan bestellen, maar ze kosten in ieder geval 0,75 € in de winkel. Maar verder weet ik geen andere winkel waar je ze kan kopen/bestellen
Dit wou ik ook voor mijn Sega Pack.. Maar ik heb een DVD doosje gepakt, cover eruit gehaald.. Handleiding voorkant/achterkant met Sega GT 2002/JSRF erop afgescheurd..wit papier als cover...en dan sega gt 2002 op de voorkant en aan de achterkant jsrf..
Ja volgens mij zag ik ook die hoesjes liggen bij futurezone. Maar 1 ding was wel duidelijk dat was dan ook het goedkoopst daar, ik vind hun echt vaag 65 Euro voor splintercel dus allemaal duurder dan de normale winkels...... (is maar goed dat je daar alleen een xbox hoesje haalt)
Klopt ja maar in Zoetermeer was laatst 1 futurezone geopend en daar was hij ongeveer 65 wel vaag. Ze proberen je dus gewoon te naaien in de winkel maar niet online vaaaaag
kheb splintercell voor 54 euro gekocht in futuruzone rotterdam (niet online dus) met sommige dingen zijn ze mischien duur maar ze proberen je echt niet te naaien ofzo
Moet je maar even gaan kijken onder de promonade naast de kapper Waar vroeger de slijterij stond. Tegenover de dieren winkel.
ja ik wilde ook dat sega pack ff mooi krijgen, heb nu dat ene hoesje van OXM 10 gebruikt en daar het boekje in gedaan en de cd en het hoesje eromheen van een site, maar dat is dus de JSRF ik moet nog de cover van Sega GT 2002, waar ken ik die vinden? op cdcovers.cc hebben ze alleen de amerikaanse versie dus met die ford maar ik wil die blauwe weg
En nu even weer terug van de Splinter Cell prijzen naar de game hoesjes........ En thaking: volgens mij is het een doodlopende link die jij gaf. Bedoel je niet www.cdcovers.cc?
Met welk programma hebben jullie trouwens die hoesjes precies op de grote van een dvd-hoesje gemaakt? ------------------------------------------------------------------------------------ownz: 2 controllers, sega pack + doa3
Wellicht met iets van Photoshop of Photo Plus!. Ik kan die plaatjes, dus die voorkanten ook niet vinden op internet. Iemand daar nog een goed adresje voor?
Is een heel handig progje voor, heet CoverXP (althans, dat is het programma wat ik altijd voor het maken van cd en dvdhoesjes gebruik). Werkt ideaal. Kun je gratis downloaden van www.coverxp.com . En cd- en dvd covers haal je zoals al eerder gezegd idd het makkelijkst van www.cdcovers.cc .