Volgens mij voor het eerst dat een Xbox game aldaar in de top 5 staat. Als het eerste schaap over de dam is.....
Ik had een mailtje gekregen met de chart erin, maar ik denk als ik het lijstje zo zie dat het daar ook vandaan komt
hmmzzz. is er ook maar iemand die 1 van deze games kent (op Mario Party 4 na dan) want zelfs van die xbox-game heb ik nog nooit gehoord........ vage gasten die jappen
Pocket Monsters is Pokémon hier. En Shinobi moet je kennen hoor, das al een oude naam in de game industrie.
Ja, de ps2 roelt daar gewoon. Ik denk niet dat ik het nog zal gebeuren dat daar de xbox beter verkooopt daar.
bijlange niet hoor dit is een dagelijkse chart morge kan die al helemaal weg zijn uit de top 10 tekki heeft ook in de top 10 van de dagelijkse charts gestaan dus das niks speciaals hoor wel leuk natuurlijk he
Re: Re: Xbox game op 5 in Japan Was me er niet van bewust dat het een wekelijkse chart was. Waar kun je die dagelijkse chart dan vinden ?
Re: Re: Re: Xbox game op 5 in Japan het is juist een dagelijkse chart. bij de wekelijkse staan volgens mij er ook altijd aantallen bij