Met welk spel niet of beide niet? Bij Planet Coaster moet dat werken, nadat je het op engels hebt gezet en dus console opnieuw hebt opgestart. Start je de gane op en vraagt hij of hij de engelse taal pack mag installeren. Je drukt op ja en sluit de game weer af. Je wacht tot de download klaar is en start de game weer opnieuw op. Het werkte bij iedereen met dit probleem bij deze game dus moet bij jou ook werken lijkt me. Voor Halo moet je even googlen. Beetje veel om te posten, maar daar staan wel 3 a 4 verschillende oplossingen op het net.
Wat is Eastshade een leuke game zeg. Doet me een beetje denken aan Morrowind qua stijl. Vleugje Midden Aarde en wat dieren karakters. Rustige en kalme game.
als je een link hebt, hoe halo op Engels te zetten... heel graag! Ik zoek me rot maar de oplossing nog niet gevonden.
Ik had hetzelfde probleem en heb even op YouTube gezocht hoe je de taal verandert. In het filmpje zie je precies welke optie in welk scherm van de instellingen je moet hebben.
Hoor hier veel over Control maar vond het spel zelf wel OK. De sfeer is top maar de gameplay en vijanden worden snel saai. Je wapen ziet er bijna altijd hetzelfde uit, de vijanden ook en de omgevingen met al het backtracken raak je ook beu. Alleen het mysterie en sfeertje houdt dit spel overeind.
Ik heb deze game geen oprechte kans gegeven, maar dat heeft ze aan zichzelf te danken. Het voelde allemaal zo ondermaats. Veel te flets. Ik liep als een houten klaas rond in een saaie omgeving met een wapen dat maar geen impact wilde maken. Na een uur of 2 had ik het wel gezien.
Prachtig als een game zoals Control in de Game pass komt, zeker als deze ook geoptimaliseerd wordt voor de X/S. De game heeft natuurlijk niet voor niets diverse prijzen binnengesleept en hoge ogen gegooid in 2019. Prima game
Dat herinnert mij eraan dat ik deze titel in de gaten moet houden bij de Kerst sale. Bij een leuke aanbieding ga ik ervoor.