1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Game Pass

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 24 mei 2017.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Inmiddels Dirt en Dirt Rally 4 meegepikt in de aanbieding van afgelopen week. Als ik de recensies van spelers mag geloven, dan is Dirt 2.0 echt een puinhoop. Die andere twee games trokken mij veel meer en iedereen is er een stuk lovender over. Kostte bijna niets afgelopen week en ik heb al jaren geen Rally games meer gespeeld. Kies mijn aankopen ook bewuster de laatste maanden. Backlog is daarvoor te groot. Hopelijk komt er binnenkort nog een flinke uitverkoop van Race games. :)
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Dat is slecht idd, maar persoonlijk speel ik de game met een normale controller, en kan ik deze goed spelen met de camera achter de auto, itt Dirt Rally (1), waar het eigenlijk alleen bestuurbaar was (voor mij) met de in-car/hood camera ...

    Er zijn 2-3 lokaties die me visueel aanspreken (DLC niet meegerekend), het ziet er mooier uit dan Dirt Raly 1 en Dirt 4, en ik kan gewoon even snel een kort parcours (6-7 km) rijden en voor een time-attack gaan, en me daar even een half uurtje mee vermaken.

    Career lijkt me een stuk uitdagender, maar dat is ook vooral omdat ik geen kloot begrijp van al die settings. Dat is trouwens wel slecht: Bij bepaalde menu's waar je settings kunt instellen, staat er geen uitleg bij wat het eigenlijk is/doet.

    Gewoon een leuke toevoeging voor mij in de Game Pass. Als ik hardcore was, en met stuurtje, dan zou ik waarschijnlijk kritischer zijn, maar voorlopig vermaak ik me er wel even mee, als tussendoortje.
     
  3. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik moet zeggen dat ik dirt rally 2 eigenlijk wel met veel plezier speel. Ik vind de ffb nog best goed te doen.
     
  4. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Er is geen Force Feedback :p Alleen in de berm en een soort rumble over wildroosters. Er is alleen een constante weerstand. Zelfs als je los komt met je voorwielen is die weerstand hetzelfde. Maar het is onmogelijk om in je stuur aan te voelen of je auto in een geul zit, of je over- of onderstuur hebt, of je blokkeert e.d. Er is gewoon geen FFB.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  5. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Zelfs met die tekortkomingen vind ik het lekker rijden al is de informatie die je krijgt niet heel nauwkeurig. Enig idee hoe dit bij wrc 8 zit?
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Heb even onder een steen geleefd wat betreft The Outer Worlds, maar vandaag komen de recensies binnen en scoort lekker, en dan kom ik er ook nog eens achter dat de game meteen naar Game Pass komt, dus dat is ook best fijn.

    En tegelijkertijd kom ik erachter dat Lonely Mountains Downhill OOK deze maand nog naar Game Pass komt, een game waar ik al naar uitkeek sinds de eerste beelden, dus goed nieuws.
     
    Zifnap en Jorrie vinden dit leuk.
  7. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Wat is de goedkoopste manier om live en game pass samen te halen?
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Fuck dat is nice! Ik had hem bijna gekocht. Twijfelde doordat ik weinig tijd heb, maar dit is perfect. Game pass is het echt dubbel en dwars waard gebleken. Zelfs wanneer ik echt de helft qua beperkte tijd nog niet gespeeld heb.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Een Obsidian RPG naar de GP? Ja, wist ik, maar toch voelt het een beetje raar met deze dev die erg goede dingen heeft laten zien in het verleden. Volgens mij waren de SouthPark games ook van hun en dan is het eerste deel, The Stick of Truth, helemaal geweldig om te spelen. Als die twee titels, New Vegas is al GP, naar GP komen, potverdorie toch. :eek::+
     
  10. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Obsidian is eigendom van Microsoft. Zou eerder retarded zijn als het niet zo was..
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Lonely Downhills Mountain kun je nu downloaden, alleen ik moest hem wel zelf opzoeken in de store. Stond nog niet op de Game Pass pagina.

    Leuke game, ziet er goed uit, lekker sfeertje, en speelt lekker weg. Heb wel meteen de controls meteen aangepast naar links-rechts sturen, itt de normale controls dat het afhankelijk is van je richting op het scherm. Vind ik zelf altijd lekkerder werken met top-down racers.
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Waarom is het dan meer waard gebleken? Je had immers de tijd niet.
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Maar als die game meteen op de Game Pass komt, hoe verdient deze ontwikkelaar dan geld aan de 'verkoop' van Outer Worlds op Xbox?
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Sowieso zullen de developers wel een vergoeding krijgen uiteraard per download.
    Persoonlijk stond de game bij mij niet op de radar, en was er ook geen kans geweest dat ik de game full price gekocht zou hebben, aangezien ik nog een dikke backlog heb (inclusief Fallout 4 GOTY btw), en gezien het feit dat we over 1 jaar al bij next-gen zijn, was de kans vrij groot dat ik de game dan volledig zou overslaan, maar doordat de game nu prima recensies krijgt en de game in Game Pass zit, ben ik wel geneigd de game straks te downloaden en zeker te proberen.

    Vervolgens zullen de devs wel expansions uitgeven, dus al die gamers die nu de game in Game Pass spelen, en straks meer content willen, zullen dan eerder geneigd zijn die DLC te kopen.

    En als de game echt heel goed is, is er vervolgens ook nog een groep die straks, nadat de game uit de Game Pass verdwijnt, de game alsnog aanschaft, omdat ze het willen bezitten, en/of omdat ze gewoon verder willen gaan met de game en hun save-file, omdat ze het nog niet uitgespeeld hebben.

    Lonely Mountains; Downhill is trouwens echt heel leuk.
     
    Daz vindt dit leuk.
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Denk op dezelfde manier dat artiesten geld via Spotify verdienen en zullen dus wel royalties krijgen per download.
     
    Daz vindt dit leuk.
  16. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Zijn games te pre loaden die in game pass verschijnen?
     
  17. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Iemand die ik ken zei dat ie The Outer Worlds al had gedownload dus denk t dan wel ja
     
  18. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    via de website is het mij nog niet gelukt voor de One, op PC kan al wel.
     
  19. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Ik ben nu ook inmiddels Outer worlds aan het pre-loaden op mijn PC met de Game Pass. Heerlijk voor 2 euro deze game spelen aankomen weekend
     
  20. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Heb 'm vanochtend ook al aangezet op Xbox. :thumbs:
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina