Xbox gamen niet cool?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hordo, 25 jun 2003.

1. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Even een topic naar aanleiding van de poll van deze week. De vraag was of iemand een longsleeve zou willen met zijn gamertag erop.

Wat mij verbaast is dat er in de reacties op die poll vaak wordt geschreeuwd dat je dat toch niet aandoet op straat en dat je ermee voor gek staat. Nou vraag ik me af waarom deze mensen dit vinden.

Je loopt immers toch ook met Nike, Umbro etc op je borst over straat? Microsoft en Xbox zijn grotere merken dan dat en daarmee sta je voor gek? Of is het omdat het van games is en games zijn voor nerds ofzo?

Ik loop gewoon door de stad met Xbox t-shirt, xbox pet of Deathrow t-shirt. Persoonlijk vind ik dit coolere dingen dan de massageproduceerde nike t-shirts.

Wat vind jij? Schaam jij je om in kleding van games te lopen?

2. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    You've got a point there... :eek:

Toch denk ik wel dat ik me er een beetje voor schaam. Niet eens zozeer voor bijvoorbeeld m'n Deathrow of TS2 T-shirt (niet gamende mensen zouden niet eens weten dat 't een gameshirt is), maar volgens mij zou ik uitgelachen worden als ik in m'n Xbox shirt naar school zou gaan. Uiteraard draag ik dat shirt maar al te graag op games evenementen waar mensen dezelfde interesse als jou hebben. Ik denk inderdaad dat gameskleding in deze tijd meer gezien wordt als 'nerdkleding.' Eigenlijk zonde, want op zich is het vaak coole kleding die ik graag zou dragen.

Verder hou ik helemaal niet van merken en draag al zeker geen Nike of Umbro kleding. Die merkkleding zorgt alleen maar voor onderlinge jaloezie en je hoort er pas bij als je kleding van een bepaald merk hebt....totale onzin. :{

3. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik heb die shit ook op school aan hoor. Niemand die er iets van zegt :eek:. Alleen van w00t Xbox enzo *)

4. PhenomenoM

PhenomenoM Musique Electronique

Leuk Bevonden:
    0
    Als jullie nou eens ff van die mooie zwart met groene xbox ALL STARS zouden maken zou ik de eerste zijn die ze zou kopen.

Iedereen loopt met van die all stars rond maar ik hou van dingen die niemand heb (in dit geval dus de opdruk).

Ik heb O'Hara All Stars met daarop het logo van N*E*R*D (ook groen, en ik OWN iedereen :D)

5. xxinsanexx

xxinsanexx I Hate Jimmy Page!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook dat ik me er een beetje voor zou schamen...niet zozeer omdat xbox niet goed is, maar om nou met een xbox-t-shirt rond te gaan lopen...

@ PhenomenoM: Ik was de eerste met die all stars
    :+ Toen ik ze kocht liep nog niemand er mee rond en nu zo'n beetje iedereen. De mensen die er eerst om lachten hebben nu dezelfde schoenen... _O_ all stars _O_

6. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zou ook niet snel in een X-box shirt o.i.d. gaan lopen, ik denk dat je dan toch wel wat reacties naar je kop geslingerd krijgt. Omdat gamers in de ogen van sommige mensen (en dan bedoel ik mensen die niet gamen) een beetje nerds zijn.

A xxinsanexx: K draag al mn hele leven All Stars, m'n oom werkt daar dus..... :D _O_ ik was nog eerder (denk ik) 8)

7. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Tja... draag wat je mooi vindt zou ik zeggen. Ikzelf ben gestopt met het dragen van shirts gewoonweg omdat ik shirts totaal niet relaxed vindt als kledingstuk. Maar dat houdt niet weg dat mensen geen shirts meer mogen dragen. Waarom zou je voor lul lopen? Als zakenmannen het cool vinden om roze blousen tegenwoordig te dragen (de zogenaamde jaren '80 look), dan is er hélémaal niks mis met een xbox shirt.

8. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    als het een mooi shirt is slaat het wel aan hoor maar je gamertag moet er niet supergroot opstaan sommige die een domme hebben staan dan zeker voor lul gewoon normale groote dan wordt het wel wat :)

9. biertje-bbm

biertje-bbm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry maar als ik een leuke meid ontmoet dan vertel ik haar toch ook niet gelijk dat ik die-hard xboxer ben. dan schrik je haar gelijk af. Ik ga dus zeker niet met een zo'n shirt rondlopen...dan schrik je veel mensen bij voorbaat af.

jmmr....die vooroordelen....tja.....

10. Major Payne

Major Payne Drunkenmaster

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik zwaar voor gek ga lopen...ik draag kleding waarbij ik me echt goed voel

11. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    kleding van gmaes is vaag.. staat nogal nerdie.. heb je gelijk altijd mensen die je aanspreken van 'heej man nintendo is veel beter!' (en terecht.. :p j/k) enzo.. bah..

12. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    het ligt volgens mij er aan welke game je op je shirt heb staan.
    want ik zou me ook voor lul voelen staan als ik een mario op mijn shirt had staan, maar als ik nou een master shief op mijn shirt had dan schaam ik me er niet voor.

13. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Kzou zo'n tshirt dragen als ik weet dat er nog andere mensen daar in geintreseerd zijn! en Zo'n tshirt zou ik bv dragen op de E3 en dan door de Ps2 sectie lopen maar gewoon over straat met je xbox t-shirt :confused:
    Mensen gaan je bezien als een kerel die niks anders doet dan xboxen (dat is in Ugamer zijn geval zo :9 maar dat laten we ter zijde ) en mensen die continu achter een scherm zitten worden aanzien als nerds. En op school zegen ze daar niks over want daar zijn je vriende ext.
    Ik denk ook dat het er van afhangt hoe groote het xbox teken wel is, ik heb ook geen probleem met een zwarte tshirt en een klein groen xbox tegen op de mouw, maar zo'n groot groen xboxteken op je buik :confused:

Kzou met in ieder geval niet schamen dat ik een xbox heb!!!!

14. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2

Ik neem aan dat je Master Chief bedoelt.

Ik zou het alleen aandoen op lan-party's, beurzen e.d. Gamen is leuk, maar je moet niet overdrijven he. Als je het doet, moet je het goed doen. Neem dan een t-shirt met je favoriete film, popgroep, spel enzo.

15. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Alleen een Xbox shirt zou ik niet aantrekken.. Zodra er te verkijgen zijn met mijn toekomstige gamertag dan word het een ander verhaal.
    De gamertag stata wel leuk, je hebt een uniek shirt wat alleen "jou" past. Ook zouden ze er m'n serial nr. van m'n Xbox erop mogen zetten, bij m'n nick dan natuurlijk :D

16. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een xbox shirt houd zou ik die gewoon aantrekken, als mensen dat dom vinden intresseert me dat absoluut niet.

Ik draag ook meer van dat soort shirts, ik draag bijvoorbeeld een T-shirt Megatokyo (een webcomic) en ik draag een T-shirt met daarop een Linux command line.

17. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik zou er absoluut geen problemen mee hebben om een shirt met Xbox logo te dragen, als het maar een cool design is. En mijn eigen gamertag erop zou wel uber zijn :cool:

Eigenlijk is het best raar. De game-industrie is al groter als de film-industrie. De meeste van de mensen die op je gaan bashen omdat je met zo'n shirt loopt, hebben vervolgens zelf ook hoogstwaarschijnlijk een PC, PS2, Xbox of Gamecube waar ze flink mee gamen.

Lekker belangrijk dus zou ik zeggen, gewoon dragen wat je zelf lekker/leuk vind!

18. bartos

bartos Mooi Kreidler

Leuk Bevonden:
    0
    ik draag zelf geen shirt mer games er op omdat ik ze over het algemeen lelijk vind.

Maar wat zou er op tegen zijn ik dacht 2 jaar trug zag je van die gastje die zig hip vond met zoon atari shirt loopen (meesten wisten niet dat het iets me gamse temakne had)

19. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Het probleem is:

- 1: Er lopen ook mensen die voor een andere console zijn rond
    - 2: Microsoft is bij veel gamers gehaat
    - 3: Oh triest, dat je zo'n shirt gaat aandoen naar school' reacties
    - 4: Oh, wat is dat een xbox, en oh master wattes, daz echt een eng poppetje

Een halo trui, die gene die mirik heeft, daar wil ik wel in rond lopen, maar een grote xbox trui, nee. Die trek ik dan wel aan op een LAN of een gameevent ofzo...

Laatst bewerkt: 25 jun 2003
  20. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Mja, maar ik zou dus ook niet gaan rondlopen met een t-shirt van The Matrix ofzow..
    Wat ik heel storend voor mezelf vind is de übergrote plaatjes/teksten die er vaak op t-shirt en truien staan waneer het gaat over films, games, concerten en/of party's.. Ik heb liever kleine plaatjes.. Achterop een klein logootje of niks.. Voorop een klein merkje (of gamertag dus) dat rechtsboven op m'n borst staat..

Je zal me dus nooit zien lopen met een shirt waar met koeienletters staat "Xbox" of "Sensation" of iets dergelijks..

Deel Deze Pagina