Achtergrondinfo. Ik heb een xbox 360 uit het jaar 2008 met een 20 gig hdd erbij. Ik heb hem 3 kwart jaar geleden overgekocht van een kennis. Op de hdd stonden 2 gamerprofiles en wat trailers van een paar games. Destijds ik dus mijn eigen gamerprofile aangemaakt, de anderen niet verwijderd en heb ik FIFA 11 gekocht. Ik heb hem ook op de hdd gezet ivm het geblaas van de xbox wanneer ik dit nog niet had. En nu Ik heb afgelopen dinsdag L.A Noire binnengekregen en dit spel 2 dagen erg veel gespeeld. Afgelopen donderdag heb ik mijn hdd en het spel meegenomen naar een vriend om het spel te laten zien en om verder te gamen. Afgelopen vrijdag heb ik mijn xbox inclusief hdd meegenomen naar een andere vriend om daar fifa te spelen. Tot mijn grote verbazing was mijn gamerprofile verdwenen. Heeft iemand enig idee hoe dit heeft kunnen gebeuren? Is dit ouderdom? (Ik heb de hdd niet verwijderd terwijl de xbox nog aan stond.) Ik heb met mijn profile nog nooit ingelogd op xbox live en ik kan dan ook geen manier vinden om de profile terug te zetten. Heeft iemand misschien een ander idee om het gamerprofile terug te zetten?
Recover gamertag: lees hieronder voor meer informatie; http://support.xbox.com/nl-nl/pages/xbox-live/how-to/xbox-live-account-management/gamer-profile.aspx Zo zou je account terug moeten krijgen, ook al heb je er nooit " Xbox live " op gehad.