Xbox games 25 euro ???

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Devink, 30 nov 2002.

1. Devink

Devink Barbarian

Leuk Bevonden:
    0
    ik kreeg vandaag een foldertje binnen , van dutch international trading ofzo , dus ik kijken staan er ineens xbox spellen in van 25 euro ?? www.dutch-trading-international.com , alleen ik vertrouw die site niet echt , hoe kunnen hun het zo goedkoop aanbieden ?? de site ziet er namelijk een beetje amateuristisch uit , maar zal wel stoer zijn als het waar was , iemand nog meer deze folder gehad ?? btw de site met de lijst van xbox spellen
    http://www.dutch-international-trading.com/page14.html

2. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    als het waar zou zijn, is het wel errug goedkoop...

maar idd, die site ziet er niet erg betrouwenswaardig uit, en ik vind het ook beetje vaag met die nrs, die zetten ze er niet bij :{

3. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Raar dit... als het waar is bestel ik gelijk Blinx

4. Devink

Devink Barbarian

Leuk Bevonden:
    0
    als het nodig is kan ik het foldertje scannen , wat in de brievenbus ,lag , wel vaag trouwens dat ze wel de moeite nemen om zo folder te verspreiden als het nep is maar ja , ik zal effe een email sturen naar ze om te vragen waarom het zo goedkoop is

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    155 euro voor een Xbox.. Haast niet mogelijk, ligt ver onder de inkoopsprijs.

6. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik vertrouw hier niets van...
    Leverings voorwaarden
    Hier moet vast een addertje onder het gras zitten

7. Wolfsflames

Wolfsflames Guest

Ja dit is raar... maar als we iemand nou 1 euro geven met 25 man dan kan iemand die kopen om te kijken of het waar is. Zo ja.. dan krijg iedereen z'n euro terug en houd de jongen die het gehaald heeft het spel zo niet geld kwijt :mad:. Ehm nou een plan...?

8. n3m

n3m Nosy

Leuk Bevonden:
    0
  9. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah lekker dan, Xbox games en ook parfum verkopen:+
    Maar goed, ziet er inderdaat niet erg fris uit, misschien nog gestolen koopwaar?.

10. ITNL

ITNL Guest

nah ik zou het niet vertrouwen....

11. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    niet doen dat kan echt nooit legaal zijn. Alles ligt onder de inkoop prijs dus lijkt me niet echt goed.

12. Devink

Devink Barbarian

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 30 nov 2002
  13. sexylexy

sexylexy Guest

bedrog....

14. Svennos

Svennos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Super vage site ...... Je moet ook eerst het geld hebben overgemaakt ...... 25 euro voor een Xbox spel is misschien dan nog te wagen, maar een koelkast van 600 euro ?? en dat allemaal op te halen op het post kantoor zeggen ze ! Hahahahaha :+

15. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik twijfel er niet aan, dit is dikke vette nepzooi.

maar dat idee om 25 mensen 1 euro te laten betalen en dan zo'n game te bestellen is wel goed!!! dan kunnen we checken of je em echt krijgt, zoniet, dan klagen we ze aan:D

of we vragen iedereen van et forum 2 euro( of minder, ik weet niet hoeveel members er hier zijn ) te betalen, en dan bestellen we een xbox. want als je je xbox dan krijgt, zou het wel eens kunnen dat deze site eerlijk en echt is.

16. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    zoek dan nog ff 2en4tig andere mebers die 1 euro in willen leggen en dan kopen we samen... unreal is wel toepasselijk

17. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    ja is goed dan krijg ik die unreal heh:)

18. Bosschenaren

Bosschenaren 0wnage

Leuk Bevonden:
    0
    ik doe wel mee....

19. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    ja leuk, ik doe ook wel mee, maarre... dan werkt het wel, en krijgt iemand die game dus, maar dan krijg je die game na 10 december als je 'm al krijgt, dan krijg je 'm misschien 15 december ofzo, maar weten we alleen dat het echt was, je moet namelijk het formulier voor de 10e opgestuurd hebben, dus dan zijn er 24 mensen een euro lichter, en eentje een spel rijker, en weten we dat die site 't wel deed, feest.... ?

20. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Dit is zo goed als oplichterij, bv. een horloge van 7700 voor 4200 dat kan toch niet en voor de rest geen enkele informatie erover.

ze zitten bij de abn in amsterdam en zijn ingeschreven bij de kamer van koophandel in almere k weet niet of dit wat zegt, almere is niet ver van amsterdam, of wel?

je kan ook nergens een adres van dat bedrijf vinden.

en die site ziet er ook heel cheap uit.

Deel Deze Pagina