Ik las ergens hier op het forum dat je ook content voor gewone XBoxen kan downloaden voor de 360. Alleen als ik bijvoorbeeld voor HALO 2 iets wil downloaden dan geeft hij aan dat ik een belangrijk bericht heb ofzowiets en als ik dan op A druk, dan gaat hij naar het XBoxLive dashboard en kan ik niks Hoe werkt dat downloaden met oude XBox Games?
Je moet gewoon in de game zelf naar content download gaan en alles wijst zich vanzelf. Soms krijg je reconnect controller to controller port 1 ofzo, maar dat moet je dan negeren.
Dat is dus niet waar.... Hij doet wel de gameupdate, maar als ik dan de content zelf wil gaan downloaden dan krijg ik van: Er is een belangrijk bericht. Wil je het lezen? [A] Ok Cancel Als ik dan A doe kom ik in zo'n scherm waar de FaQ enzo van Live staan, en als ik op B druk ga ik terug naar het hoofdmenu van de game
Als ik content wil downloaden bij Halo 2/Splinter Cell 1 zegt ie dat ie geen verbinding kan krijgen met Live
In de Backwards Compatability thread: http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=76745 Is de antwoord op je vraag besproken en worden er ook al een aantal oplossingen geboden die je kan proberen