Xbox games coming to Game Boy Advance

Discussie in 'Algemeen' gestart door quintus, 26 jun 2002.

1. quintus

quintus achter je!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat munch een "xbox exclusive" was... mooi niet dus.

Game publisher THQ will port Oddworld: Munch's Oddysee and other titles to Nintendo's handheld
    Interactive game publisher THQ on Tuesday said it has signed a deal with Microsoft to bring some of Microsoft's popular Xbox video games to the Game Boy Advance portable device.

Under the exclusive arrangement, THQ will publish several of Microsoft Game Studios' Xbox and personal computer titles on Nintendo's handheld Game Boy Advance system, including "Oddworld: Munch's Oddysee" and "Monster Truck Madness 2.0".

http://news.zdnet.co.uk/story/0,,t269-s2117958,00.html

2. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Is al een keer gepost. Waarom posten mensen toch altijd dubbel en dan ook nog is nieuws van een paar dagen geleden.

3. quintus

quintus achter je!

Leuk Bevonden:
    0
    misschien omdat er boven het artikel "09:27 Wednesday 26th June 2002" staat???

en omdat ik de thread niet in het games forum zag staan

en als je het allemaal al weet, moet je misschien voortaan de thread niet openen (?) en posten zodat hij weer hoger op het forum komt te staan vanwege jouw reactie.

jankert :'-(

maar goed, waar slaat het op dat "xbox exclusives" naar de gameboy worden geport. beetje vreemd...

4. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    zijn jullie blind ofzow???

op no 1 : reward pack met 10000030303040597589320 topics
    op no 2:8)

5. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk toch niet dat ze een xbox gamen kunnen 'porten' naar de gba zoals men pakweg een ps2 game port naar de xbox.
    Men zal gewoon heel het game opnieuw moeten maken. Volgens mij is het toch helemaal niet te vergelijken.

6. quintus

quintus achter je!

Leuk Bevonden:
    0
    nuttig commentaar: een link naar de thread met al die geweldige discussies die al weken over dit onderwerp gaan

niet nuttig: mij vertellen dat jullie dit allemaal al weten

cyber: nee ik denk ook niet dat ze het exact 1op1 kunnen porten maar je vraagt je af waarom ze het toch doen? worden er niet genoeg copies voor de xbox verkocht?

7. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1

Deel Deze Pagina