he weet iemand waar je in amsterdam XBOX games kan huren ..?? want heb nooit een videotheek gezien waar je dat kan huren ..
Tja, ik heb het hier in Haarlem ook nog niet gezien. Xbox games dan. Playstation heb ik nog wel gezien in de videoland, maar daar zijn ze ook mee gestopt. Volgens mij kan je die nog wel in de bibliotheek lenen/huren. Misschien hebben ze daar ook wel Xbox games te huur. ?
Bij ons hebben ze er bij de videotheek wel een aantal, maar niet de nieuwe enzo dus niet echt nuttig. (omgeving `s hertogenbosch)
Nu je het zegt... ik heb het ook nog nooit ergens gezien "xbox games te huur". Lijkt me dat je ze kunt vinden bij je plaatselijke videotheek of bibliotheek wanneer deze niet al te klein zijn.
er is ooit al een topic geweest hierover: * gebruik zoekfunctie TADAAA enhet grappige is dat ik het zelf begonnen ben....
Pfiee zelfs de videotheek in Ulft (klein plaatsje in de achterhoek) heeft xbox spellen te huur. Lijkt me sterk dat er in Amsterdam geen zit
Ik heb begrepen dat er in de stadsbieb van breda wel xboxgames te huur zijn. Ik kom zelf nooit daar dus ik ken geen aanbod/prijzen.
De videotheek in Beek en Donk verhuurt de allernieuwste xbox games. Deze videotheek heet Hollywood. Hoe duur de games hier zijn weet ik niet..
Moet je even op de site van Videoland kijken, daar staat volgensmij wát ze verhuren, en waar hun filialen zitten.