Ik wacht al een paar dagen op mijn credit-card , maar zodra die binnen is ga ik gelijk bestellen, ....... x-box games natuurlijk! Nou was mijn vraag , wie van jullie heeft al weleens wat besteld bij de DVDBoxOffice? Goede ervaringen ermee? Hoe lang duurde het shippen? Kwamen er extra kosten bij ? Hoe ging de betaling? Alvast bedankt!!!
Ik weet niet het antwoord op al je vragen. Maar wel op een paar (geloof ik ) Hoe gaat het betalen > - Met creditcard he Kwamen er extra kosten bij > - Niet dat ik weet, ze versturen het toch als gift?
Nope, DVD Box Office rekent helemaal geen verzendkosten. Ook niet als je maar één game besteld. Gewoon nooit dus. Bestel overigens nooit consoles daar, want dan kan je weleens een maandje of 2 wachten
Ik bestel daar altijd mijn dvd's en dat duurt ongeveer 1,5 a 2 weken voor je hem binnen hebt. BTW Ik heb mijn XBOX vanavond binnen gehad en die duurde ongeveer 5 dagen voor hij er was
Jawel problemen zie Douane bedankt ff 199,- extra neertellen. Ik heb wel foto's. als iemand die erop kan zetten Zal even kijken.
geefmaar, dan maak ik er een xboxworld nieuwspost van! "FAN MISHANDELD XBOX, NIEUW HUIS EN OPVANG GEVRAAGD" emeele kobold@xboxworld.nl