Als de originele taal van een game frans is, merk je dat dan ook in het spel zelf alles franstalig, of is het dan gewoon engels? Ik kwam een spel tegen op internet die origineel frans is en ik weet niet of dat wat uitmaakt. Alvast bedankt.
Ik snap eerlijk gezegt niet helemaal de bedoeling, zou je het iets beter kunnen beschrijven/uitleggen??
ik vind dit toch wel duiidelijk: "Ik kwam een spel tegen op internet die origineel frans is en ik weet niet of dat wat uitmaakt. " Hij vraagt dus of het wat uitmaakt dat een spel origineel frans gesproken is.. Maar ik denk dat dat niks uit maakt hoor, Ze sychroniseren dat wel goed denk ik
maar het word dus wel vertaald in het frans. Is het niet gewoon in het engels? Anders word ik gek van die franse taal.
De menu's weet ik niet. Maar in-game weet ik bijna zeker dat het engels is. De voice-overs in ieder geval.
ik weet het niet hoor. die franse zijn egt idioten, maar mij gok is dat het spel gewoon engels gesproken is en de menu's zullen waarschijnlijk ook gewoon in het engels zijn. ik weet t niet zeker
wat ik nou niet begrijp is, waarom staat deze topic in : Xboxworld.nl : Suggesties, problemen, opmerkingen , daardoor onstaat er een beetje verwaring
Nou de kans is dik aanwezig dat de menus frans zijn en waarnschijnlijk ook de stemmen. Helemaal als het een game van ubisoft is Koop je in duitsland en spel dan hebben die achtelijke het ook nagesyngroniseerd. En die Fransen hebben nog meer moeite met engels dus denkt wel jah.
Ik heb al verschillende duitse games gehad, daar staat dan op volledig in het duits. Maar telkens was alleen het boekje duits en het spel was gewoon engels verder.
Volgens mij moet ik je even tegen spreken Biscuit ... sommige spellen worden wel degelijk vertaald .. zelfs in het Nederlands ... dat is namelijk 1 rede waarom de spellen later op de europese markt uit komt (gelukkig zijn het meestal de boekjes) ... maar als je nog even denkt aan het spel Halo dan weet je dat er in Europa zelfs 3-4 versie rond gaan ... UK versie, Duitse versie, Franse versie en een Italiaanse versie ... Als je zou willen system linken met deze spellen ... kan dit niet, omdat ze niet taal compatible zijn ... Dit is nu opgelost in de nieuwere spellen door de komst van Xbox Live
Ik heb een Duitse Halo en geloof me die is compleet duits, dus incl menu en spraak ingame, beste is als het gaat het spel even te proberen, kom je snel genoeg achter of het alleen in die taal is
Als je je xbox op een andere taal zet, dan heb je ook kans dat de game in die taal wordt afgespeeld als die dit ondersteund. Ligt zwaar aan de game.
Ik weet dat Medal of Honor: Frontline in het Frans gesproken is en dat is super vervelend. Gewoon ff bellen naar de klantencervice van het spel.
Ik heb het 1 keer gehad met het spel "James bond jr." voor de snes. Was bij de V&D gekocht, wel gewoon engelse screen-menu's ( zat verder geen spraak in! Handleiding was echter in het frans! Een van de redenen dat europa altijd later is met releases komt door het feit dat duitsers en fransen hun eigen taal willen hebben. Ik zal een kijken of ik ergens een screen kan vinden.
Ik heb voor de NES ooit het spel Robin Hoodrince of Thieves gekocht en die was in het Spaans! En ik heb hem nog gehouden ook, waarom weet ik nu nog niet. Het is wel goed voor je ontwikkeling trouwens, zo'n spel in een vreemde taal.