Welke games komen er deze maand april nog uit die mijn 70 eurootjes waard zijn? En welke in Mei? Ik zoek echte must-haves, want ik kan niet elk willekeurig spel kopen, snappie. Dus zou iemand een releaselijst kunnen neerzetten ofzow? thanX
http://www.tothegame.com/xbox.asp?sort=eurelease&filter=all Staan genoeg spellen, alleen niet toppers als Halo/Gotham etc, die komen rond juni/juli weer.
Ziet er wel grappig uit... doet me een beetje denken aan "Big Red Racing" van vroeger ... nostalgie Vind wel dat de omgevingen er een beetje kaal uitzien.
Mij lijkt het niks. Gun Valkyrie komt toch rond (uiteraard onder voorbehoud) 17 mei? *gaat duimend verder met forum lezen*
Big Red Racing roeleerde zeker ^_^. Echt lekker gestoorde races. En dan te bedenken dat het nog DOS was ook .
Crash komt dan uit. Ik heb filmpjes (op gamespot?) gezien en het ziet er verrrrrrukkelijk uit. Ik hoop dat het echt zo geweldig is zoals het eruit ziet.
mjah ... ik heb vandaag XBM mag gekocht, zij vonden de game niet zo, gaven een 5,5 en vonden het niet veel toevoegen aan het genre ... mzzl Munch and Abe
Fuel....hmm zou het als soundtrack ook het gelijknamige nummer van Metallica bevatten?? lijkt me btw wel en vette game...is wel een hele waslijst zeg!
volgens mij moet ik vele gamers teleurstellen waaronder mezelf. Ik heb die lijst eens rustig op me gemak doorgenomen en ik ben tot de conclusie gekomen dat GTA3 er gewoon niet bij staat. Dat zou betekenen dat ie niet komt?? heb ik niet goed gekeken(ik hoop het eigenlijk) of is het egt waar dat ie niet uitkomt
Big red racing was cool, heb hier nog een cd waar de demo op staat. Maarja, zo goed wordt het nooit meer *nostalgie*
de commodore 64 tijdenkrijgen we ook niet meer, dat was gewoon rauw lol die we nu niet meer zullen krijgen *snif