xbox games kopen in het buitenland

Discussie in 'Algemeen' gestart door Schranseman, 9 mei 2003.

1. Schranseman

Schranseman Heeft altijd honger

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde vandaag van een collega dat de xbox games in turkije veel goedkoper zijn dan hier.:9

Heeft iemand daar ervaring mee. Hij wist niet wat ze precies kosten, dus misschien kan iemand mij dat ook vertellen.

Ik ga van de zomer naar turkije op vakantie, en het zou dus erg mooi uitkomen al sde games daar voordelig zijn.

Ps ik neem aan dat ze gewoon PAL hebben in turkije :9 :confused:

2. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, als de games PAL zijn, dan kun je ze gewoon spelen op je xbox. Alleen is je handleiding dan Turks :confused: (d0h).

De talen in een game zijn geen probleem, ik had met de kerst in oostenrijk Splinter Cell gekocht voor een zacht prijsje, en de handleiding en de box waren in het duits, maar mijn game was engels.

3. Ik koop wel games in het buitenland maar niet in Turkije. Ik denk dat ze er wel PAL hebben want Turkije probeert in de EU te komen dus zal wel bij Europa horen. Het enige probleem is misschien dat de handleiding en dat soort dingen in het Turks zijn en ik denk niet dat je dat vloeiend spreek tenzij je zelf van Turkse afkomst bent maar ik spreek het in ieder geval niet. Ik zou zeggen probeer het is een keer maar ik zou er niet te veel kopen voor het geval ze het niet doen. Dan was je wel goedkoop uit maar ben je wel al je geld kwijt.

-|>341# /\/\341

4. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Die handleidingen daar zijn denk ik gewoon Nederlands, want welke turk praat nou geen Nederlands..... haha.
    Sorry ff ontopic ik heb geen idee wat ze in Turkije kosten maar je hebt wel landen (bv Australie) waar de games een stuk goekoper zijn dan hier, met name door het belastingsysteem dus misschien is dat daar ook wel zo.

5. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is toch zo dat de Halo versie uit Italie, Spanje, Frankrijk, Duitsland enz. anders zijn dan de UK versie.
    Tenminste dat merk je op XBconnect

Ik weet niet hoe dat met Turlijke zit :confused:

6. BreeZe_USA

BreeZe_USA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    neej, wrong ...
    ik ben geweest, k zag games voor eh, 10 euro :confused::confused::confused:...
    et zijn gekopieerde versies :x

7. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    In dat gevoel doen ze het dus niet.

8. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    niet doen die illegale shit.

9. Koenjo89

Koenjo89 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    ik koop vaak mijn games als ik in frankrijk ben,zijn ze vaak goedkoper dan hier.

10. Schranseman

Schranseman Heeft altijd honger

Leuk Bevonden:
    0
    dat is weer jammer.

Blijkt toch weer dat je altijd moet uitkijken in andere landen.
    Maar je kan vragen of je ze mag spelen in de winkel en dan ken je kijken op het kopie is of niet.

MM, ik hoop dat ze wat voordeliger zijn, al moet ik zeggen dat het hier in nederland ook de goede kant op gaat, wat prijzen voor games betreft.:p

11. houdoeken

houdoeken Houdoe Ken!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ja het word al stukken beter :)
    komen er trouwens later in het jaar weer nieuwe games bij de classic reeks?

12. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou als ik jou was je xbox niet in een ander land kopen, we kunnen regelmatig ps2 en xboxen goedkoop op de kop tikken.

Alleen zodra je dat doet vervalt je garantie, ze kunnen namelijk aan je serie nummer zien waar je xbox/ps2 vandaan komt.

Als er dus iets gebeurd met je xboxje heb je een probleem, ze zullen dan kosten in rekening brengen.

13. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heb je bij Xbox gewoon merkgarantie

14. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zowieso niet gauw een spel in het buitenland kopen, want als hij het niet doet zal je hem in Nederland niet kunnen ruilen en dan heb je een probleem vooral als je hem in Turkije hebt gekocht!!

Deel Deze Pagina