Moi, ik ga in de zomer naar de zwarte markt in beverwijk. M'n ouders waren er laast al geweest en zijden dat er ook Xbox games voor €15 lagen. Dus ik dacht snel geld sparen en daar heen veel games kopen. Maar als ik daar games koop en ze doen het niet of het zijn geen PAL versie dan kan ik er niet meer mee terug. Maar heeft één van jullie wel eens daar zijn xbox games weg! Al vast bedankt
Als ze uit verre landen komen zullen het geen PAL's zijn dus heb je er niks aan! Maar voor €15,- kun je niet sukkelen dus je kan het proberen!
je kunt op het hoesje zien of het pal games zijn, maar belangrijker (aangezien het hoesje door iemand er zelf ingestopt kan zijn) je kunt het ook op de cd zien of het pal is...hetstaat er gewoon op....je moet dan wel het hoesje open kunnen maken. Ook kan je het heel simpel aan de verkoper vragen....
kijk het kunnen ook gewoon oude games zijn die in de winkel ook zo duur zijn, dan kun je het beter in de winkel kopen, dan weet je zeker dat ze het doen op je xbox. Veel succes
Zwarte markt zijn heel veel dingen goedkoop.. hoe ze t doen moet je niet aan mij vragen maar ze weten alles 2 keer zo goedkoop te verkopen als in de winkel.. ff OT: je kan t altijd proberen he om 15 euro hoef je gelukkig niet krom te liggen denk ik
Nou , ik woon in haarlem , dat is vlak bij Beverwijk .Dus ik ga meestal elk weekeinde naar de zwarte markt . Maar die games die jij bedoelt zijn meestal gekopieerde games !? _0/
* Kijkt rond met een blik: Ik-heb-een-geheim-en-jij-niet-naar-iedereen-behalve-sickness En dat ziet er zo uit: