Hallo ik heb sinds kort een Xbox 360 gekocht, en ik wil weten of je er ook Xbox(oude Xbox) spelletjes op kan spelen. Ik weet het niet zekr, maar ik denk van niet... Ik hoop dat een van jullie mij kunnen helpen Srry als ik een beetje dom/stom overkom
Je komt helemaal niet dom/stom over. Domme vragen bestaan niet,domme antwoorden wel En ja je kan bepaalde xbox games op je 360 afspelen,maar niet allemaal! Maar ik denk dat je het beste op http://www.xbox.com/nl-NL/games/backwardcompatibilitygameslist.htm kan kijken. Daar staat namelijk een lijst,waarop je kan zien welke oude xbox games BC zijn. Mvg, Smokey
Helemaal offtopic: Smokey respect voor je antwoord. zo kan het dus duidelijk ook ipv meteen te roepen dat bla bla de topic gesloten moet worden en dat ze moeten zoeken. wat ik de laatste tijd wel heel vaak zie (modjes:b: ) Natuurlijk als iemand langere tijd op het forum zit mag je echt wel verwachten dat hij zelf zoekt. Dat deze gesloten zal worden met zo`n opmerking is zeker.[/offtopic]\o/