de 3 grootste videogames winkels "eb,game,gameplay' in de uk melden dat de xbox games meer worden verkocht dan gamecube games ondanks de launch day van de gamecube www.xboxgamers.com
kijk dat is nog eens nieuws( ik heb heb net op de de gamecube gespeeld en ik snap ook waarom er niet zoveel verkocht worden)
Vanwege het kiddy gehalte van de NGC.. Ouders kopen liever een NGC voor hun kids(+ 1 game, anders wordt het te duur) dan een stoere Xbox.. I.V.M. het wat hogere geweld percentage op de Xbox... Dus aangezien er een wat oudere doelgroep (jongeren die zelf hun Xbox kopen + meerdere spellen) is voor de xbox die ook wat meer centen hebben, zal dit denk ik wel de reden zijn waarom de Xbox spellen beter worden verkocht dan de NGC spellen!!! Dit is denk ik de meest logische verklaring!!!
NGC controller is echt niet goed Het spijt me, ligt wel aardig in de hand, maar niet om uren mee te gamen
Die van de N64 was zeker beter??? Die speelde wel lekker vond ik, maar niet zo goed als mijn Xbox cntrl...
daar ben ik het mee eens ..... Ik em best wel klein...... De beste controller vind ik toch nog die van de PS , die zit er net tussen in. Iets kleiner dan die van de doos en iets groter dan die van de kubus....... (geloof ik)
Ik weet niet wat ik met nintendo controllers heb. Maar ze liggen me niet. Maar ik vind dat je bij een console niet moet kijken naar alleen de controllers want er zijn altijd 3rd party controllers te verkrijgen... (Overigens is de controller bij vele (niet bij mij) een minpunt van de XBox, en dat vinden wij met z'n alle ook niet fijn dat iedereen dat steeds naar voren brengt...) De console zelf vind ik een Nintendo look hebben... Ouderwets kiddy .. Waar het mij echter om gaat zijn de games. Deze vind ik persoonlijk niet super... Ik zou namelijk liever een soort Halo op de GameCube zien... Misschien ga ik de GameCube ooit kopen. Maar dan wel als ie goedkoper is... Zo denk ik ook over een PS2.
hehe en ze spraken van 'een zeer succesvolle launch' als ze zelfs op hun launchday niet meer spellen verkope... ]:-
/quote xbooster hehe en ze spraken van 'een zeer succesvolle launch' als ze zelfs op hun launchday niet meer spellen verkope... /endquote hoe kom jij hier eigenlijk bij? heb jij cijfers gezien? of praat jij gewoon na wat een ander op dit forum zet? ik ben vrijdag de stad nog even in geweest, en alle winkels die ik heb gezien (*kuch* 4 stuks) hadden nog 2 spellen liggen. de rest was uitverkocht. ik weet niet of dit betekend dat dit een goede launch was, aangezien ik de cijfers niet weet. hetzelfde verhaal heb ik gelezen van een aantal "mensen" die zeggen dat hun spellen winkel op de launchdag van de cube meer spellen hebben verkocht dan de xbox tot nu toe. moet je dit geloven? ik denk het niet. wacht maar gewoon op de cijfers en oordeel dan.
Neej winkels in katwijk/noordwijk zeiden tegen mn broertje dat ze gewoon weinig hadden binnen gekregen (ngc games dus)
ik vind de kont-roller van de GameCube zo kut gedesigned ( hoe je dat ook tikt) de CC zelf vind ik nog wel geinig, lekker klein....maar de kont-roller, nee ...........dan nog liever de PS2 kont-roller
softrunner, je moet nu niet gaan denken dat ik anti-GC ben ofzo ze, ik hem er helemaal niks tege, in tegendeel! maar zoals wouter zei, je moet alle reacties relativeren (amai, wat een woord ) het is niet dat alles uitverkocht is, dat er heel veel verkocht is he
heh heh, nee hoor ik denk helemaal niets. maar ik lees te vaak (op div. forums) dat een launch gelukt/mislukt is. terwijl niemand cijfers kent/gezien heeft.