twee dan heb je ze voor inkoopsprijs dus 28 euro winst hahaha je kan me mailen aan jhotten@worldonline.nl en zeg welke je wil dan stuur ik ze naar je op onder rembours
nee en heel ander berdijf wouteR je kan ook goedkopere accesoires bij me kopen maar dit mag ik eigenlijk niet zeggen van wouter ik heb een eigen site binnenkort waar je dat goekoper kan kopen
oke als je trouwens nog een mooie poster wil van Tony Hawk van de xbox zeg het me dan maar heb er nog 3
De games bij de mediamarkt zijn 66,80 euro en tha box zelf is 459 euro, hij is dus al in prijs verlaagd. En nee dit zijn geen geintjes!!!!!!!
maar op de site staat toch echt 479 Eurootjes of had je even een waas in je ogen van (goedkope) eurotekentjes.. ik weet geeneens hoe ik hem van me toetsenbord op het scherm krijg effe proberen ... hierbij een testje : %55%%% ik krijg em niet ... iemand ?
ja ok ok , maar welke mediamarkt ? alle ? .. ik zit het discht bij Amsterdam ,, als dat zo is haal ik hem morgen daarop voor 459 euro (=meer geld voor spellen over ) , is ook dat ik hem mag kopen want ik mocht de Xbox pas kopen als de prijs gedaald was ... En wat is ie bij de mediamarkt dan waarschijnlijk ...?? ,.. Yup U raadtdtd het al .. GEDAAAAALLLDDD ... Maar welke mediamarkt btw