Ik ben net bij Videoland geweest maar daar hebben ze alleen maar PS2 en Gamecube. Weet iemand een verhuur adres in Den Bosch en/of omstreken?
Misschien bij de bibliotheek? Hier in Vught hebben ze xbox spellen bij de bibliotheek, ik weet eerlijk gezegd niet of ze goeie spellen hebben, want ik ben daar al 2 jaar niet meer geweest Verder weet ik t ook niet
Ik woon ook in Den bosch maar bij de Hollywood videotheek op de Maaspoort wisten ze niet eens wat een xbox was... en bij de Videoland op de Rompert zouden ze misschien nog komen....
Hmm, de bibliotheek had ik nog niet gehad dus daar ga ik morgen nog even kijken. En anders ga ik even bij de bieb in Vught kijken want ik woon toch in het centrum en is dus vlakbij. Hoe weet je trouwens dat ze bij de bieb in Vught xbox games verhuren? Ik zal morgen de videotheken even bellen en dan post ik wel hier of er een bij zit die xbox games verhuurt. Zal ook videoland op de Rompert dus even bellen. Thanks for the info!
gamesverhuur sorry dat ik je zeg maar ik ben alle video- en biblio- theken langsgegaan maar ze hebben nergens xbox-games! ''misschien krijgen wij ze nog binnen'' hoor je dan overal maar ik kom er wekelijks en kan nog steeds geen vooruitgang boeken. dus....... ( b t w ik woon ook in den bosch )
die gasten zijn gewoon stom, ze lullen ook allemaal dat xbox nog niet populair genoeg is enzo, gewoon grote smoesjes!!!!
op dit moment is het zo dat de Xbox hier populairder is dan de cube dus ze moeten niet zeiken en gewoon gaan investeren...