kun je de xbox reserveren in NL. Ik ben anders bang dat de xbox meteen is uitverkocht bij de launch. En verkopen ze de games ook per 3 of 4 zoals in Amerika. Of kun je ze er apart bij kopen. IT
Sorry maar ben je het afgelopen decenia op Mars op vakantie geweest? Je kan hem overall reserveren joh! ik zou maar vlug zijn voordat het te laat is!
bart smit? waarom bij de bart smit?:r In welk dorp woon jij man? doe da ding ff reserveren bij je lokale game store
maar je weet het he? geen enkel voorbehoedsmiddel kan 100% garantie bieden, dus ik doe gewoon 5 dubbele condoom om in dit geval
zou je die echt reserveren? denk je echt dat die over de toonbank vliegt in nederland? ik weet het niet hoor maar ik denk het niet. dat hoop in iedere geval van niet maar ook weer wel want dat betekent dat er veel vraag naar is. maar moet ook nie weer te snel want dan ken ik er geen optijd krijgen.
ga em binnenkort wel reserveren nog effe kijken of ie ergens voor een goedkopere prijs wordt verkocht (zie Mediamarkt --> 430 euro ) en bij ons hier staan ze toch niet in de rij (beter voor mij, minder voor Microsoft) mzzl Munch and Abe
ik denk dat we ons nog aardig kunnen vergissen hoor. wat ik hoor zitten veel mensen te schreeuwen dat de Xbox niks is enzo, maar kopen ze er wel een.. het zal ons nog verbazen denk ik..
volgens mij verkoopt dat ding ook nog best wel goed. En waarom niet bij de bart smit dat is de enige winkel waar ze de xbox verkopen in boxtel (vlakbij Den Bosch). of weet iemand een betere plaats om te reserveren???? IT