hoi, ik heb een vraag: Ik wil de volgende opstelling: Wat info erbij: mijn HUB verbind dus alle computers en de modem, mijn adsl modem is getweaked (sorry, kan er nix an doen) dus er zit een firewall op... ook is deze modem altijd verbonden met het internet, ook al staan alle comps uit!!! ik weet ni welke poorten er ope moeten maar dat komt wel (hoop ik) nou, heb ik pc2 naast mijn xbox staan en pc1 de verdiepinge lager in de woonkamer Kan ik dan in pc2 een 2e netwerk kaart proppe en daar mijn xbox an doen?? of moet ik een nieuwe kabel vanuit mijn HUB naar mijn xbox trekken, (weer zo'n 20 meter ) zo ja, wat moet ik allemaal instelle enz. ben zeer slecht in netwerk dingen e.d.
Holy shit ik heb alles precies hetzelfde opgesteld, 1 pc beneden, 1 op mn kamer met xbox ernaast Ik kan je niet helpen, maar ik denk idd dat je gewoon een 2e netwerkkaart in je pc moet doen. Maar voor Xboxlive moet de kabel volgens mij eer wel rechtstreeks van de hub komen...
Re: Re: XBOX gamespy arcade aansluiten Cool Dat van Live wist ik, dan mot hij rechtstreeks op de modem d8 ik
Waarom prik je de xbox niet in de HUB? Dan kan je hem hem vanaf beide PC's benaderen. Als het via de ene niet werkt......
Mijn HUB staat 20 meter van m'n xdoos, maar naast komp. 2 Dus als ik deze opstelling kan zou dat verdomd handig zijn, hoef ik niet nog een kabel door ut hele huis te trekke ]:-