Beste Lezers, Ik heb net een reparatie aangevraagd, gelukkig mijn garantie was 2011 op 11 januari afgelopen! Nu heb ik wat vragen omdat ik nooit eerder zoiets heb aangevraagd... Krijg ik nu met de post een eitiket van UPS toegestuurd die ik op de doos moet plakken? ( Dus moet ik erop wachten )? En wat als alles nu langer duurt dan 11januari? Ik heb ook gehoord dat je garantie opnieuw ingaat is dat waar? En waar kan ik zo'n doos halen met rubberenfolie? En Microsoft zegt haal de harde schijf eruit maar ik heb een 256mv versie en alleen een memory card hebben die ook een harde schijf? En ik heb ook gehoort dat UPS hem kan komen ophalen? En stel ik krijg mijn xbox terug moet ik dan wat betalen? Moet het persee een kartonnen doos zijn zoja waar kan ik die krijgen en rubberen folie? Of kan ik ook gewoon de originele xbox doos gebruiken Mijn excuses voor zoveel vragen!
zie deze startpost http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=134052 je kan op de arcade ook een HDD plaatsen