[XOne] Xbox Gate Way voor Linux

Discussie in 'Games' gestart door Xbox4life, 28 apr 2002.

1. Xbox4life

Xbox4life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje, na heel wat threads te hebben gelezen ben ik erachter gekomen dat linux gateway het snelste is om xbox games via het internet te spelen, omdat ik al linux geinstalleerd had dacht ik laat ik het maar even proberen, ik weet echter helemaal niet hoe linux werkt, in de documentatie staat dat je gewoon dubbel op een bestand kan klikken en dat het dan start maar dat lukt niet erg. Weet iemand hier iets vanaf? dit is dan wel geen linux forum maar ik zou echt niet weten waar ik het dan anders kan posten, er komen hier genoeg mensen dus mischien ook wel mensen die wat van linux weten.

2. Froggie

Froggie Kwaaaaak

Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik gewoon de bootdisks. Dat gaat het makkelijkst en heb je geen linux ervaring nodig.

Waarom heb je eigenlijk Linux als je er niets vanaf weet? No flame intended!

3. Xbox4life

Xbox4life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok, zal ik proberen
    Waarom ik linux heb? windows crasht te veel dus ik heb linux gedownload om te kijken of het echt zo goed is, niet dus

4. Quen

Quen XboX LiVe

Leuk Bevonden:
    0
    Volgen mij ik heb linux er nu ook op staan en crashed ie juist meer....athans dat ik wel denk als je alles zelf kan instellen (en er duz verstand van hebt) hij veel MINDER OF NOOIT crashed....maar windows Xp RuleZ =(

5. Froggie

Froggie Kwaaaaak

Leuk Bevonden:
    0
    [OT]Probeer eens een easy-to-use distro, Suse of Mandrake ofzo. Dan heb je zonder problemen een stabiel Linux systeempje wat qua installatie, gebruik en onderhoud niet onderdoet voor XP[/OT]

Deel Deze Pagina