hey ik heb nou mijn xbox al langer dan een jaartje ofzo en me xbox me geeft de laaste maanden nou al een dirty disc error aan terwijl de cd'tje GLOEDNIEUW zijn en het dus niet daar aan ken liggen. me xbox is dus kapot..maar waar kan ik hem laten maken in nederland want? ik heb ook geen garantie meer want ik heb em dus al langer dan een jaar .. weet iemand een adresje of heeft last van het zelfde probleem ! help me ! thnx cya laterz
met welk spel heb je er last van? bij morrowind krijgt iedereen Dirty Disk Errors, hoeft niet zozeer aan de Xbox teliggen
Volgens mij is de Garantie 2 jaar??? Te minste dat zij het verkoopertje tegen mij toen ik me box 2 maanden geleden ging halen, 14 dagen bij hun en dan nog 2 bij microsoft, kan er naast zitten maar volgens mij zijn het er toch echt 2!
Ik heb het 1 keer gehad, maar ik heb even geblaast in het gat waar de lade uit komt en ff de cd schoongemaakt met een droog zacht zakdoekje, en hij deed het weer goed, sinds die keer heb ik er geen last meer van gehad.
Ik heb t ook, ongeveer bij alle games wel eens gehad (laatst nog met rallisport en fifa2003 die nog maar een paar week oud zijn) ook krast die van mij aan de zijkanten. Je saves/soundtracks worden toch niet verwijderd??? en hoe lang ben je m ongeveer kwijt???
dat over die 2 jaar extra garantie maakt nix uit hoor (dat kostte dan iets van 40 euro ofzo) maar je hebt wel garantie bij microsoft zelf en die doen beter werk dan de winkelier
hmm okeej thnx .. maar ik wil em nie naar billy opsturen hoor .. dan moet ik hem zo lang misse ik ga misschien gewoon een nieuwe box kope dan ben ik van dit gelazer af maarja das weer 200 euros......ik zie nog wel. trouwes de xbox gaat echt snel kapot want een vriend van mij heb ook een xbox en die is ook half kapot .. echt super vaag. maarja massols
2 jaar? das mooi, ik dacht in m'n achterhoofd altijd 1 jaar, maar dat zal wel door de ps2 komen, want dat is wel 1 jaar garantie.
ik heb m ook een x opgestuurd (ze kwamen m halen). en toen was ik hem maaar 4 dagen kwijt. dus gewoon ff dat nummer bellen en dan komen ze hem halen. Ze hadden er bij mij een nieuwe DVD- lade ingedaan.