hey, Gisteravond zette ik mijn xbox aan maar ik kreeg geen beeld op mn tv. Geluid deed het wel gewoon(dat heb ik verdergeleid op mn stereo). Ik dacht: naja, morgenochtend probeer ik het weer. Hij deed het nog steeds niet en ik heb het op twee andere tv's geprobeerd maar daar kreeg ik ook geen geluid door. Op een van die tv's heb ik het ook met de tulp-stekkertjes(dus zonder scart) geprobeerd maar geen beeld en geen geluid. Weet iemand hier iets vanaf? thnx Sjoerd
Als je het aankoop bewijs nog hebt en er zitr nog garantie op dan zou ik microsoft bellen, dan komen ze een nieuwe brengen!!!
edit: dit is tha raptor laat maar. het ligt aan de scart stekker. Als je hiermee problemen hebt, koop dan gewoon een nieuwe.
Het kan ook zijn dat je kabel een keertje "dubbel-gevouwen" is geweest, die van mij heeft dat ook gehad, is duidelijk zichtbaar aan de buitenkant, er zit dat een soortbobbel in de kabel, je moet gewoon ff wat aan die kabel roppen en dan zie je als het goed is vanzelf wel weer beeld, k gebruik deze kabel zelf ook nog steeds.
Ik zou eerst maar ff de Costumer Lijn bellen, die weten het waarschijnlijk wel iets beter dan wij hier op het forum
Lijkt op een kabelbreuk. Als je slim bent breng je hem ff naar de zaak waar je hem gekocht hebt (of als je iemand kent die ook een Xbox heeft, is natuurlijk nog makkelijker), en laat je het daar ff proberen met een nieuwe kabel. Waarschijnlijk ligt het daaraan, en dan is het gewoon een kwestie van een nieuw scartkabeltje kopen. Doet ie het dan nog niet, dan is ie waarschijnlijk kaduuk, dan moet ie opgestuurd worden ja.
Zal nu wel nog niet nodig zijn. Xbox heeft garantietermijn van 1 jaar. Alle Xboxen in Nederland (nouja, bijna alle) zijn na 14 maart 2002 gekocht, en vallen dus zowiezo binnen de garantie. Ik denk dat het vanaf volgende week (na 14 maart 200 wel verplicht wordt een kopie van je aankoopbewijs mee te sturen, om de garantie te kunnen aantonen.
Tjah Dan zul je waarschijnlijk een nieuwe kabel moeten kopen Die heb je wel al vanaf 15euro (third party)
Microsoft heeft het sowieso niet echt op garantie geven op kabeltjes. Daarvoor moet je bij de winkel zijn, zeggen ze.
kheb al een nieuwe gekocht voor vier euro dus, hij doet het weer perfect. Kan het eigenlijk zijn dat een scart stekker het beeld verslechtert?
Als hij kapot is wel ja. Bedoel je dat het beeld slechter is met je kabeltje van 4euro? Dat verbaast me niet echt
geen kabeltje, alleen dat kastje waar je je tulp-stekkertjes induwt en dan in de scart-ingang van je tv duwt.
LadyBug --- Voor al je problemen He Sjoerd (Tha Raptor) Nee mensen, dit ligt aan het scart verloopstukje van microsoft, check dat eerst ff voordat je hem opstuurt ofzow.