jaja gisteren een xbox gekocht...ik kon geen dag meer wachten... heb halo en re erbij gekocht en woooeeeeeeeeiiiiiiiiii wat een vette spellen....ben tot diep in de nacht aan het spelen geweest... re heeft me trouwens aangenaam verrast...vind de opbouw en de races wel dicht in de buurt komen van gt3...alleen dat auto's tunen dan niet...das wel jammer... maar ik ben er echt blij mee!!!!!!!!!
Gefeliciteerd met je super goede aankoop En weer een xbw member erbij. Maar heb je geen pack gekocht?
nee....zaten mechassault en ghost recon bij en die vinnik allebei kut....had ook geen zin om moeite te doen met ruilen enzo, ik wou SPELEN!!!!!!!!!!!! maar ja...het kosttte wel wat meer...
Ik wist helemaal niet dat je ze ook los kon kopen... maar er zijn 3 packs 1: sega pack: JSRF + sega gt 2002+ (halo) 2: thrill pack: Splintercell+Gotham racing 3 Xbox lIve pack: Mech Assault+Ghost Recon. vind je die allemaal bout? Ach, boeio, je hebt nu een fantastische console.
Als je gaat xbox liven had je eigenlijk toch beter xbox live pack kunnen nemen denk ik... Maar ja, wat zeur ik nog het geschiedde kan niet ongeschiedden worden of weet ik veel hoe je dat noemt . Feliciteert, maar eerst sparen voor 11 en 18 april, Kung Fu Chaos en Brute Force komen dan, dikke aanraders
brute force lijkt me zeer cool ja.... die thrill pack wou ik opzich wel..maar kon ik nergens vinden...had ook eigenlijk geen zin om verder te zoeken... ben er zwaar blij mee....vannacht maar weer spelen!!!
Gefeliciflaptaart me je nieuwe aankoop... Ik begrijp dat je blij bent, maar zo'n topic deel toch niks mee aan 't forum... Daarom sluit ik hem. case closed