xbox getest

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lethal, 22 dec 2001.

1. Lethal

Lethal adult member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok volgens de data zou de xbox dit weekend te zien zijn in utrecht. en volgens de door jullie geplaatste lijst ook nog eens heel dicht bij mij in de buurt namelijk om de hoek.

Goed ik ff kijken dus bij dixons kom ik de winkel in lopen, begin te kwijlen en kan nauwlijks een erectie onderdrukken daar staat ie dan de xbox 8) .

Loop naar de kast voel ff aan de controllers, ja precies goed iets meer dan een handje vol. Nu wil ik wel ff spelen eigenlijk, vraag aan een verkoper "he ken ik ff spelen"
    WAT DENK JE DAT IE ZEGT???!!!! 8) " sorry hij is kapot, hij staat hier net 2 dagen en ze hebben hem al gesloopt"

Fuck moet ik ergens anders heen in utrecht maar op kanalen eiland een wijk in utrecht is die xbox ook al gesloopt dus ik naar de binnen stad, gelukkig hier doet ie het wel. zit er alleen zo'n fuck spel in oddworld of zo iets. had liever halo gezien maar ja dat komt wel als ik hem koop.

ondangs dat oddworld niet mijn soort game is zag het er wel super mooi uit. Heb niet echt lang kunnen spelen maar wel lang genoeg om er zeker van te zijn dat ik die speeldoos ga kopen.

volgens de dixons bij mij om de hoek hebben ze nog geen inschrijvingen op de xbox voor 14 maart 2002, nee als dat ding het niet, hehe.

p.s. die gasten die die xbox gesloopt hebben worden nu wel gezocht en ik zal er persoonlijk op toe zien dat er lijfstraffen worden uitgedeeld :D

2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    naaaaaja 2 gesloopt?
    hoe doen ze dat dan?

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat soort ventjes verneuken dus echt alles.. ik bedoel dan zegt iedereend ie langs is geweest natuurlijk weer van hij was defect, hij gaf blauwe schermen blablabla..

4. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    yah, wat was er dan kapot?

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Als ze gezocht worden betekend het dus vernieling, maar ik heb ook verhalen gehoord van Xbox units die 10 uur draaide ofzo waar de voeding gesmolten was en die unit daarom niet meer te spelen was..

6. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    yah mijn 100 volt converter smelt ook de heletijd
    gaat het heel ranzig ruiken 8))

maar dat is niet de xbox dat is de (slechte kwaliteit) converter die ik heb voor 220 naar 110 volt

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    ja dat klopt.. maar daarom denken sommige mensen dat die xbox kaduuk is..

8. Quilibre

Quilibre voor jou Dhr. Mol

Leuk Bevonden:
    0
    dus als je hem koopt en je zit er tien uur achter dan houd er mee op? dat zou wel eeeeeen hele slechte wezen.=( =( =(

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    je hebt goede converters, en slechte he..

10. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    hmmm....Messchien zou MS daar ook iets voor moeten kunnen zoeken...:)

11. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    neej mijn converter is eigenlijk goeie kwaliteit!

want terwijl hij eigenlijk hoort te smelten doet ie het nogsteeds whahahahahahahah!!!!!!!

dus eigenlijk istie beregoed :9

Deel Deze Pagina