Xbox gooit me in vicieuze cirkel

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nickromancer, 3 jun 2008.

1. Nickromancer

Nickromancer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi mensen ik heb een probleem met m'n xbox live account. Een tijdje geleden kreeg ik een email dat xbox live niet meer van de creditcard kan worden afgeschreven (omdat het CC nummer is verandert). In de email staat dus dat ik de gegevens moet veranderen in Account Management -> Memberships. Maar als ik daar heen ga zegt hij dat ik moet ingelogt zijn in xbox live, wat dus niet gaat (ik zit wel aangesloten op internet etc). Als ik log in probeer zegt hij dat ik mijn Membership gegevens moet veranderen dus ik word doorverwezen naar dat menuutje maar vervolgens gooit hij mij daar gelijk weer uit en ben ik weer terug bij af. Is er iemand anders die dit ook heeft gehad en weet hoe hij dit moet oplossen?

2. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn broertje had plusminus hetzelfde probleem en kon via de 360 niets regelen.
    Hij heeft het geregeld via xbox.com op zijn laptop
    worth 2 try:thumbs:

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ja waarom doe je dat niet via xbox.com :confused:

4. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    had ik eerst ook, een paar weken geleden.
    Via xbox.com lukte het ook niet.

Ik heb toen gebeld met de helpdesk, die verwezen mij door naar http://billing.microsoft.com/

Hier moet je inloggen met je e-mail adres waarop je xboxlive geregistreerd staat, om vervolgens je credit card nummer te veranderen.

Als je dit gedaan hebt moet je je 360 opnieuw opstarten (als hij nog aan stond), en vervolgens kan je weer gewoon een jaar lang op live,

Succes ermee!

5. Nickromancer

Nickromancer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dankje heb het verandert, hij doet het nog niet maar ik wacht nog wel even af.

6. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En doet hij het?

Deel Deze Pagina