Weet iemand van jullie waar je eventueel een groene lege dvd box kan kopen. Mocht de box om een of andere reden kapot gaan dan moet je toch een vervanging regelen? Ik zie alleen maar zwarte boxen. Weet iemand een winkel/site?
Re: Re: xbox groene box, waar kopen? Waarom beschuldig jij mij dat ik kopieen heb? Omdat ik percee groenen zoek? Kunnen mijn hoesjes van originele games niet kapot gaan als mijn neefjes hier komen spelen? Niet echt een "volwassen" reply op mijn topic en dat nog van de Redacteur zelf? Niet direct iemand beschuldigen of argwaan kweken bij de andere dat ik kopieen heb! Ik werk hard voor mijn geld en koop ook veel spellen!
Excuses, dan was het iemand anders met een soortgelijke naam die in het bezit was van schmigten spul.
Oké! MS stuurt zelf geen lege boxen (wist ik eigelijk al) dus ik kijk snel weer verder! Maar goed, over patsen gesproken...Wat ziet er beter uit, origineel spel in originele doos of een kopietje in een cd box?
Hallo, Kan iemand aangeven waar ik die groene hoesjes kan vinden op die website van futurezone, ik zoek me rot en kan niks vinden. En nee, geen illegale shit, ik wil jsrf en gt2002 graag in een origineel doosje hebben. En daarnaast kreeg ik Halo bij de massive pack in een beschadigde doos binnen. m-X
definate no go, want ik kan en wil niet naar r'dam vanuit utrecht speciaal voor een doosje. Dat is een duur doosje... Heb wel op ricardo.nl bij xbox rubriek een sjozerd gezien die 50 doosjes verkoopt voor 15 euro + 7,50 verzendkosten....veel te duur en veel te veel.. damn, ik had mijn sega pack te ruil aangeboden maar geen hond wil het hebben, begrijpelijk haha. Maar ik wil de pack dan maar zelf houden maar heb niet 1 doosje voor een dvd...en als ik er dan toch 1tje moet kopen, dan het liefst een origineel ogende groene.. m-X
Alsof het doosje wat uitmaakt... Dat je em niet in een cd-case wil doen , ok, maar waarom geen zwarte ofzo. Heb em zelf in een doorzichtige gedaan. (gratis bij de videotheek. )
hmm, ja zit wat in ja...nou ok andere vraag waar koop ik een leeg dvd hoesje.......color is unimportant.
Re: Re: xbox groene box, waar kopen? erg vermakelijk.....sorry hoor. Maar wat me wel opvalt; voorheen had iedereen een playstation....met kopies...nog nooit iemand daarover gehoord....nu met de xbox lijken kopies taboe? Ik heb alles origineel ,maar als blijkt dat live met een modchip perfect werkt sluit ik niks uit.....voorlopig red ik me wel...maar het blijft wel elke keer weer schrikken...de prijskaartjes op de games.
* m-X thinks wenze is a smartass, but he forgives his ignorant remark Nee, ik moet je bekennen dat dat zelfs erg makkelijk is, maar sommigen hier hebben misschien nog betere leads.