Alle playstation2 freaks vinden dat de xbox te groot is. Maar als je ook kijkt wat erin de xbox zit, moet hij wel groot zijn met zijn brute kracht verslaat hij alle gameconsoles van de hele wereld. Kijk maar naar de gamecube wat zal daar nou inzitten???? Daar kan nog geen eens een hardeschijf in, de harde schijf van de x box is nog groter dan de hele gamecube. En touwens ik vind dat nintendo toch allemaal spellen maakt voor kleine kinderen, want welk kind van 15 gaat nog mario spelen of wave race of dat rare spel Pikmin waar je zoveel mogelijk beesten achter je aan moet krijgen. ik geef toe de xbox is niet klein maar de kracht die dat ding levert is echt bruut. Hier zie je een plaatje van de binnenkant van de xbox. het beste spel op de xbox lijkt mij Halo In Amerika was de Launch van de xbox ween groot succes in new York in de Toys r' us stonden grote rijen om de xbox in ontvangst te nemen. Bill Gates was er natuurlijk zelf ook bij om de mensen de xbox te overhandigen. dus als jullie commentaar hebben op de xbox hoor ik dat graag.
Gister bij de intertoys wask aan het spelen (met de barbies natuurlijik, niet met de Xbox), komen er paar gasten aan en zeggen van hee dat is de Xbox, moet je kijken hoe groot is die, wat kan die allemaal dan 'Ja helemal niks' zegt de ander, naast de Xbox stond ook nog n PS2, 'Deze kan teminste nog DVD's afspelen' vond het wel lachen ben er maar niet tegenin gegaan want ik wou ze niet vernederen
Ja, ok er zit veel in de x-box maar hij had kleiner kunnen zijn. Ze hadden bijv. het moederboard in 2 stukken kunnen dun i.p.v 1 grote plaat. Niet dat ik me er aan erger maar ik vind alle onderdelen niet zo strategies geplaatst.
Posted vy xboxboy jaja .... Posted by Xheer tssssss..... Hoe bedoel je ... FANBOYS (de box is ontzettend goed hoor guys, maar de gamecube is ook OK) niet zo zeiken dus, ieder zijn eigen keuze, JA ? mzzl Munch and Abe
Hoe had je de dvd en hdd dan geplaatst die zijn namelijk even groot als het moederbord wanneer ze zoals in de xbox naast elkaar worden geplaatst (2lagen eerst de hdd-dvd combo en daar onder het moederbord)
ach mij stoort het niet hoor dat ie groot is, ik bedoel je zet het neer en je doet er verder nix mee (behalve aanzetten) hijs ong zo groot als een videorecorder
Hij had zekers wel kleinder gekund, hebben ze zelf gezged, maar dat zou teveel tijd (dus geld) gekost hebben
Bij sommige dingen gaat het wel om size Maar de Xbox is ongeveer even groot als een DVD/VCR speler, dus dan maakt het me geen zak uit..