IS nu al 20 maart en zal nu wel erg spannend worden wie de titel van beste halo2 speler van NL krijgt(ook al is het wat op een verkeerde manier geregeld). Deelnemers: 1 BBe HAnnes 2. King Tuur 3. johnny nog wat? 4. nog iemand? 5. SpiNNeNMaN 6. Zeroenygma 7 .Bekside 8.eSo Blade zouden de mogenlijke deelnemers kunnen zijn. Wie denken dat jullie die dit gaat winnen van deze top halo2 spelers. Ik zet nog een groot Vraagteken neer ?
Ik ben niet goed maar als het kan doe ik mee. Gamertag: Feodor Ik denk SpiNNeNMaN wel een kans maakt en anders wel King Tuur.
voeg deze ook maar toe: TheOne (was ooit ook eens van BBE). Maar Hannes is natuurlijk ook top. Maar hij speelt pas sinds een paar weken weer fulltime.
Ik denk dat king tuur gaat winnen, ik denk zeker niet dat spinnenman gaat winnen, want ik heb gehoord dat hij een cheater is. Ik beschuldig je nergens van alleen ik heb het gehoord *)
Iedereen zegt wel count me in, maar dit is alleen voor de beste 8 van NL, tenminste heb ik op xbox.com geleze.
Ja lol, van bemsma , maar die zit bij me in de clan, en als je hem een beetje kent dan snap je 't wel . edit: ik heb dit spel weekje terug ofzo weer 's voor het eerst in mijn xbox gedaan sinds anderhalve maand, en nu sinds toen ook niet meer gespeeld . Dus reken er mar niet op dat ik dat ga winnen. Ik ga het wel weer ff inspelen voordat de finale's gespeeld gaan worden [ als ik door ben ].
Veel van die gozers zie ik nooit online. Hopelijk doen ze het goed tijdens de latere kampioenschappen
Blackdragon3 moet je ook nog toevoegen is nu ook level 20 in rumble pit http://www.bungie.net/Stats/PlayerStats.aspx?player=BlackDragon3 Eso Blade valt trouwens denk ik af hij is maar level 18 met rumble pit. Helaas kan ik niet meedoen omdat ik net een nieuw accountant heb gemaakt
soms vind ik van mezelf dat ik best goed ben.... maar ik kom vaak van die gasten tegen die het zo moeilijk voor je maken dat je geen average life hebt van 0.20 min. Denk dat ik daarom niet meedoe
ja, de european cyber games 1e dit jaar en world cyber games 2003 4e, en de world cyber games 2004 1e en nog een lijsje... allemaal van tuur. Daarom gaat tuur ook winnen .
ik ken hem niet maar ik heb 1x tegen hem gespeelt en ik vind dat spinnenman heel slecht is maarja als hij zichzelf goed vind dan moet hij maar zien
Laatste tijd heb ik gespeeld met BBE hannes en een hoop andere goede zoals Reddemon fr en meer gasten lvl 25+ en toch stak hannes er een stuk bovenuit, daarom gaat hij winnen , jammer dat ik pas net xbox live heb, had ook wel mee willen doen http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=116107282&player=Dutch DON Elite
Ik vraag me af of ze nog iets van plan zijn met dit toernooi???? ze zijn al 10 dagen te laat. Het was tot 20 maart... tis nu 30 maart... Marjah, werd toch nix.