heeft iemand eigelijk minder als 50000+ blokjes op zijn xbox want ik heb er al een paar cd en spellen en nog steeds 50000+
misschien kan je 'm nog vinden bij de zoekfunctie - er stonden ook foto's van bij, hij had nog 476 blocks over... helemaal vol met muziek gezet. zelf heb ik er 5 cd's opstaan, maar nog steeds 50000 blocks in de plus..
Ik heb al bijna 30 cd's en nog steeds 50000+ blocks, ze gaan hast niet op zeg, en dat is maar goed ook, en jah 8 gig is best veel voor alleen muziek
Alsik me niet vergis heb je ietys van 300.000 blocks. Dat tellertje is dus puur als waarschuwing, mocht je HDD bijna volzitten dat je daar ook van op de hoogte bent (als je daar kijkt dan..) en dat je niet opeens niet meer kan saven omdat je hd vol zit.
ja klot iets van 270.000 dacht ik ik heb eerst een cd een paar keer de copy o te kijken hoe veel blocks..
Eigenlijk zegt dat niet veel die Blocs, want ik denk niet dat 1 ps2 block=1 gc block= 1 Xbox block Dus wat maakt het uit , een normale gamer krijgt die hd niet vol denk ik
Misschien is ie vol te krijgen aan de patches, extra skins & levels die dalijk uitkomen via Live! ik hoop 't wel iig.. Dan heeft de 8gig teminste echt nut (naja, ik hoop niet dat ie vol komt, maar hij mag wel een stuk voller met zulk soort informatie)
Ik heb mn hd ook al eens vol gekregen maar dat was puur uit verveling. Ik had een paar soundtracks op mn hd gezet en ze in de zelfde soundtrack gecopieerd. Als je dit een paar keer doet heb je hem zo vol. Dit komt omdat je het oude aantal blocks kwadrateert geloof ik.
kan wel maar dat word moderdemodmodmod en daar mag je hier dus niet over praten. Het kan niet zonder modden omdat je xbox hd gecodeerd is en die code hebben andere gewone hds niet.