Beste iedereen, ik ben op zoek naar Xbox lightguns en ik heb ze gevonden ook, maar wel op playasia.com :| Met worldwide shipping, dat wel, dat is het punt niet maar de vraag is, is dit wel compatibel met onze PAL Xboxen? Want bij spellen is het iig niet zo. Alvast bedankt En oh ja, kan iemand een paar tips opnoemen voor goede lightguns en plekken waar je die kan bestelklen?
www.lick-sang.com Hier kun je verscheidene hardware kopen. Volgens mij is hardware niet regio gebonden....
Hardware is 100% zeker niet regio gebonden. Ik koop wel eens de japanse variant van een joypad omdat ik die lekkerder in de hand vind liggen.
het enige waar je mee op moet passen is de DVD kit, want deze bepaalt de DVD regio code......en die kun je niet meer veranderen
OK, thnx jongens! Nog 1 ding: welke gun van lik-sang raden jullie me aan? Die goedkope guns zien er stoer uit en zijn... goedkoop, maar is dat wel normale kwalitiet? Zijn er ergens reviews van? (onafhankelijke dus, geen user reviews?)
ligt eraan of je een 100Hz Tv hebt, want dat wordt niet door elke gun ondersteund, dus daar moet je goed op letten, ik heb zelf en madcatz lightgun en ben hier zeer tevreden over....en die is niet illegaal
als je het niet weet zal het wel een 50 Hz zijn en als je nog steeds twijfelt: merk en type intoetsen bij google en dan vind je het vanzelf
http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=37206 Over deze gun heb je het denk ik, is al een thread over.