Yep, dat zou je zeker kunnen doen. Zo kun je mooi een Removeble HD bracket erin plaatsen zodat je met andere HD's kan wisselen, de DVD-drive stealth afwerken door hem achter het 5 1/4" frontje te plaatsen. Een mooie HD-VU meter inbouwen. Extra koeling inbouwen (nooit verkeerd). Eventueel meerdere HD's erin plaatsen die je met mooie schakelaartjes kan switchen. Ook zou je 2 controller poorten kunnen splitten en deze aansluiten op de 2 Front USB aansluitingen. Het enigste probleem is idd de "vorm" van het moederbord van de Xbox (dat is zeker geen ATX formfactor). Maarja hier verzin je ook wel wat op. Je zou ook vanalles kunnen doen met afstandsbedieningen. (bijvoorbeeld aan/uit zetten via IR) Of andere (illegale) toepassingen. De mogelijkheden zijn ENORM. Hier heb ik zelf ook al vaker aan gedacht, en ook een beetje uitgewerkt, maar tegenwoordig ben ik wat minder acties op het Xbox gebied
[edit]
- LCDtje plaatsen om temperaturen af te lezen, of om aan te geven welke HD/DVD drive actief is
- Potmeter (draaiknoppen) toevoegen om ventilator snelheden te regelen.
- VU meter op de netwerkkaart aansluiten. (zo zie je de activity van het netwerk in 10 LED's weergegeven)
- Grafisch kleuren LCD inbouwen (om te gamen zonder monitor)
- etc...
De toepassingen zijn eigenlijk oneindig...
Nu ik het allemaal type krijg ik weer "MOD" kriebels
Binnenkort maar eens voorzichtigaan kijken....
[/edit]
Laatst bewerkt: 26 mrt 2003