Hey iedereen, gisteravond zat ik nog rustig te gamen op mn xbox. Nu start ik net mijn xbox op en hij herkent plots geen games meer. Ik heb meerdere games geprobeerd.. maar hij blijft maar staan op ''open tray'' dat er niks inzit. herkent iemand dit probleem/weet wat ik ermee kan doen? hij geeft geen red light of foutmelding ofzo...
Hmm, ik vermoed een laser defect of een vuile laser. Probeer eens een schoonmaak cd, kun je in de pc-winkel halen.
ik had hetzelfde bij mij bleef de arm waarin de laser zit vastzitten, de oplossing zelf weer terug zetten , of helemaal geen cd erin doen en dan aanzetten dan gaat soms de arm vanzelf terug.. waarschijnlijk teveel stof, als je rookt.. teveel teer in de arm(ja serieus) van de laser waardoor deze blijft steken/hangen.
Nee heb het over een xbox 360 maar heb em al sinds dat de xbox 360 net uit is dus garantie zit er niet meer op denk ik
Nou probeer dan toch eens een clean-cd te gebruiken als blazen niets helpt. Kan nooit kwaad iig. En anders MS even bellen, wie weet wat ze voor je kunnen betekenen ook al is ie uit de garantie.