Xbox High Definition AV Pack

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door rolf, 12 apr 2003.

1. rolf

rolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet te krijgen|:-
    Het probleem is dat de winkels die harware verkopen alleen zeggen. neee dat hebben wij niet probeer die maar eens.
    wie o wie weet waar je een Xbox High Definition AV Pack kan kopen. ik bedoel dan wel degene met 3 kleuren rood groen en blauw en de rode en witte aansluiting. het is dus voor hdtv (schijnt zoveel mooier beeld te geven):{

Ik hoor het graag.

R

2. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    bij de Free Record Shop in Almere hebben ze er een heleboel, k weet alleen niet of dat in de buurt is

3. rolf

rolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haarlem
    i gona check it out

4. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    ok, mar volgens mij kun je ze ook bij diverse online shops bestellen, zoals gcshop , maar dat weet ik niet cker. Je kan ook ff kijken op de site van de free record shop

5. pjotr

pjotr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De High Definition AV Pack is niet volledig compatible met de europeese xbox.

Compatible With NTSC Xbox?: Yes
    Compatible With PAL Xbox?: Not fully - less video resolution options - 480p 720i 1080i & 1080p are no longer available.

6. Freerider

Freerider - Oldskool NL -

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het te koop bij Dixons...in Amsterdam gezien.

7. rolf

rolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tnx

ik heb net een kabel (third party) besteld in Hong Kong.
    Wouw nou laat het maar komen kijken of het werkt.
    Als er nog mensen zijn die tips hebben . just let me know
    tnx in advance

8. rolf

rolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MONSTER GameLink X-Box 400 Component Video Cable 3,0m
    Wie de potentie van X-BOX tot het maximum wil benutten en beschikt over een plasmascherm of beamer moet beslist de GameLink 400 overwegen, de Kabel der Kabels onder de gameconsoleverbindingen.
    Door gebruik te maken van het originele Y/Pb/Pr Component signaal verkrijgt u het meest realistische beeld dat er voor X-BOX Games mogelijk is.
    De GameLink 400 beschikt daarnaast over een stereo audio cinch verbinding, maar mensen die op dit niveau hun games spelen zullen automatisch kiezen voor de LightWave 100 digitale optische verbinding.
    Om de plaatsingsvrijheid van de X-BOX Console maximaal te houden is de lengte van deze GameLink 400 maar liefst 3 meter.

9. [black]label

[black]label NUNC AUT NUNQUAM

Leuk Bevonden:
    0
    Wat kost die gamelink kabel, en werkt ie ook op mijn simpele 55cm philips tv'tje ik heb geen s-video. Ik heb nu zo'n digital adapter bij de bartsmit gekocht voor 25 eur. Maar met die kabel gaat mijn beeld flikkeren in grote lvls met ghost recon dus ik zoek een andere kabel waar ik ook mijn logitech z680 op aan kan sluiten.

10. rolf

rolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina