Weet iemand waar je origineel gedrukte hoesjes vandaan kan halen zoals voor Halo of midtown madness die je alleen met boekje bij zo'n pack kreeg
weet je ook hoe en waar je ze kan laten drukken, zodat ze net op die van uit de winkel lijken want als ik ze zelf probeer uit te printen dan worden ze heel lelijk en vaag
Of je gaat naar een printservice, die hebben daar echt goede printers voor staan. Kost je wel wat meer als dat je het thuis doe maar je krijgt wel verrot mooie hoesjes. Als ik hoesjes nodig heb laat ik het ook bij een printservice doen. En het verschil dat zie je echt niet. Zo mooi krijg je het thuis never
als ik ze thuis uitprint op goed fotopapier en op goede kwaliteit, zie je ook geen verschil als ze eenmaal in zo'n hoesje zitten.
Je wilt graag gelijk hebben hé! Nou hier dan speciaal voor jou, je hebt gelijk! Maarja je kan ook gewoon het spel wat je wilt in de winkel stelen (zit geen disk in) en dan die weer gebruiken!
/onzin modus aan Dan kun je in de gevangenis rustig alle hoesjes uitprinten en uitknippen, heb je dan alle tijd voor! /onzin modus uit Als je een cover van iemand leent en daar de vouwen weer uit kan krijgen. Dat op een goede fotoscanner legt en het inscant op een hoge resolutie. Vervolgens even de kleuren checken in een tekenprogramma. Dan het plaatje uitprinten op Brochure&Flyer Paper. Netjes uitsnijden en in een groen hoesje doen wat je bij opus hebt besteld. Dan ziet het er best wel mooi uit denk ik! Met DVD films wordt dat ook mooi, dus waarom zou het met een game niet lukken?! Anders moet je vragen of iemand zijn dvd-hoesje wil vekopen in ruil voor jouw hoesje?
Bij Opus kan je die hoesjes kopen voor € 1,58 Vrachtkosten € 4,55 Totaalprijs (incl.) € 7,29 is best duur voor 5 hoesjes
je kunt hoesjes van erg goede kwaliteit en van bijna elke game hier vinden: cdcovers.cc om het mooi af te drukken kun je een programmaatje downloaden van deze lokatie: coverXP het enige wat je moet doen is een cover opzoeken, downloaden en in het printprogramma het juiste formaat kiezen (dvdhoes) en het gedownloadde plaatje hiernaartoe te slepen om het uit te printen. Werkt echt goed en ze hebben goede kwaliteit plaatjes...ik heb het voor het segapack ook gebruikt en heb de amerikaanse hoes erop zitten (was iets mooier)
Ik heb die van Opus, en die zijn niet XBOX groen, maar veel lichter gifgroen. Ze lijken er dus niet op! Prijzen bij Opus zijn EXCL. BTW!!