Ik heb een vraagje. Waar heb je je hotmail account allemaal voor nodig? ik vraag dit omdat ik m'n account ben vergeten want ik had deze account alleen gemaakt om deze account te registreren (op xbox live) Dus heb ik het nu nog nodig om verer te kunnen gamen of om m'n xbox live gold te moeten hervullen?
Omdat je voor alle microsoft diensten waar pasport netwerk of zoiets staat een hotmail of live profiel nodig hebt, en je kunt gewoon via de xbox je gold en punten opwaarderen, maar je krijgt op je email een bevestiging van je aankoop
dat hoeft geen hotmail te zijn, ik heb t gewoon op mn gmail http://sejomagno.blogspot.com/2007/03/how-to-use-gmail-account-as-windows.html
Maar het punt is eigenlijk dat ik 'm niet meer weet en of ik verdoemt ben of dat het niet zoveel uitmaakt.
Hmm dat zou misschien wel eens lastig kunnen worden. Misschien als je de helpdesk even belt dat ze je gamertag aan een andere windows live ID voor je kunnen koppelen?
als dat moet dan maak ik wel een nieuwe account als de gold van deze account is verlopen. is toch m'n oude e-naam
Laatmaar ik weet 'm al weer. je moet gewoon op contact information kijken. bedankt voor jullie reacties