Waarom ik dit topic gemaakt heb,is omdat sommige mensen (vooral mijn zuster) problemen hebben met huisdieren. Ja-ja,je hebt het goed gelezen:huisdieren. Nu vraag je je warschijnlijk af: -wtf?! Huisdieren...wat kletst die GodlessDevil nou...? En wat ik bedoel pet problemen hebben is dat eigenlijk bij sommige mensen (zoals je het al weet vooral mijn zuster) een diertje dat ze kopen het maximum een maand kan uithouden en dan gaat het dood... En wat ik jullie eigenlijk wil zeggen is dat het heel erg goed ging zijn als er een "XBOX-huisdier" gemaakt werd:je koopt een CD,je installeert hem en op uw scherm onder de "Geheugen,Muziek,Live en Instellingen" komt er "huisdier of Pet (in 't Engels gezegd natuurlijk) opstaan. En zo ga je hem kunnen verzorgen zoals een echte dier-->bv. je hebt een vis genomen en het wil eten...je koopt hen dus zijn eten door uwe "memory-blocks" te gebruiken...als zijn doosje met eten op is,dat krijg je je memory-blocks terug... _0/ Zou dat dan eigenlijk niet plezant zijn dat je dan je eigen XBOX zo kunt instellen dat op da achtergrond van je hoofd scherm zie je dan de aquarium (die je zelf gebouwd had) met je huisdier (vis) erin zwemmen. *) Zo gaan er dan geen dieren lijden en je klijnere broertje of zussje gaat veel plezier hebben zoals met zijn/haar vorige (nu al dode) huisdier. En...enige reacties??
Hmm.... lijkt me niets Krijg je net zo'n tamagotchi idee! En bedoel je dan dat je naar een aquarium op je scherm gaat staren
ja eg zon tamagotchi idee en dan dat je tijdens een spel een piepje hoort en dat je diertje dood is goh wat erg of dat je hond moet schijten nee laat de xbox het maar houden bij gamen en niet het verzorgen van je dieren!!!
Dat was hem! Maar die is dus alleen in Japan uitgekomen? Weet nog wel dat je met haar kon communiceren dmv je headset
Misschien dat tecmo eens zo'n N.U.D.E achtige game moet maken. Maar dan met DOA karakters. Want die tecmo team is best een succes in japan.
Ze zouden beter gratis spelletjes maken die je krijgt bij xbox live. Oude games zoals bv Tetris, Puzzle Bobble, Pong... Die gratis zijn & over live speelbaar. Maar jouw idee is niet slecht maar ik denk niet dat dat een echte meerwaarde gaat geven aan de xbox maar toch wel veel geld gaat kosten.
Trieste reply... Het zou opzich wel leuk kunnen zijn, maar gaat snel vervelen. Of het moet echt goed uitgewerkt zijn (ala pokemon), anders niet. Ik weet nog dat HP op een gegeven moment zo'n vis als screensaver had die je ook kon voeren enzow, was leuk voor een weekje, daarna had je het wel gezien
Het lijkt me wel grappig vooral dat je het als screensaver zou kunnen instelllen.... Lijkt me wel tof staan een aquarium op je tv, of een kooi met cavia erin Maar dat memory card verhaal van jouw snap ik niet helemaal hoor...
Helemaal mee eens! Zulke dingen spreken de hardcore gamer misschien niet aan maar -mits goed uitgewerkt- kan het best een aardige game worden voor de casual gamer. Bovendien kan het de interesse opwekken van bijv. jongere kinderen en meisjes.
Volgens mij flopt zoiets gewoon. Xbox is een console, en is gemaakt voor games. Het begint bij zoiets, en binnekort is de Xbox een computermerk Ok ok, we gaan niet overdrijven. Neej, ik vind het wel leuwk als het niet veel kost, maar zoiets gaat na een dag of 2 vervelen. En dan speelt niemand er nog op. Ik ben er geen voorstander van, dus laat de Xbox zow maar en als het zo zou zijn, maak er dan een spel van (dat op je hard disc word opgeslagen) Custom Soundtrack, laat je huisdier naar je muziek luisteren, misschien vind ie sommige muziek mooi. Je kan hem ook een paar danspasjes proberen te laten onthouden (niet echt enorm, de hond rolt ofzo ) En je kan met hem spelen, hem aaien (Black and White) en straffen als ie weer eens aan je knopjes van Music / Memory / ... heeft geknabbeld. Je kan hem ook registreren op Xbox Live, dan word hij je persoonlijke mascotte en... ga ik te ver?
Maar 't zou wel leuk zijn als je be uw diertje (vis) een paar dagen niet opruimt...dan komt er zo een andere brol in uw aquarium zwemmen Of wat ook nog leuk zou zijn is een "monster" als huisdier hebben zoals een spook,een vampier of iets anders... Dus je zet je XBOX aan en dan zie je op de achtergrond uw spook mensen laten schrikken op rond vliegen in een verlaten kasteel die "jij zelf" gebouwd foor hem had... Dat is toch ook leuk... *)