xbox huren?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door degged, 17 dec 2002.

1. degged

degged Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of er in de buurt van leiden een plek is waar je de xbox kan huren. ik heb in een andere twread gevraagt hoe de kwaliteit zou zijn met een rf-adapter, maar als ik een xbox kan huren kan ik kijken of de aanschaf de moeite waard is op mijn oude tv.

misschien een videotheek of zoiets?

2. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    videoland

3. degged

degged Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb videoland en videoworld gebeld, maar beide verhuren ze geen xboxen. wel balen want ik wil de kwaliteit van de rf-adapter even zien voordat ik veel geld uitgeef

iemand andere suggesties?

4. Mac

Mac xboxgaming.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Filmclub!

5. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    kopen bij dixons en als je niet tevreden bent de volgende dag ruilen.

6. degged

degged Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ruilen of geld terug. en ik moet ook zeggen dat ik overdag werk in een winkel. de eerstvolgende keer dat ik er zelf mee terug kan is pas over een dag of 8.

filmclub zit helemaal niet in de buurt van leiden. helaas.

7. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    werk je met koopavond ook?

8. degged

degged Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja. en ook 7 dagen achter elkaar. het is namelijk bijna kerst en helaas is het dan altijd erg druk.

ik wil op zich erg graag die xbox. kan iemand anders wat vertellen over de beeldkwaliteit van bijv. morrowind op de pc (1024*768) en die van de xbox.? en hoe de kwaliteit is van die rf-adapter|?

9. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    xboxgames zijn altijd 640x480, zelfde geld voor ps2 en gamecube, maar xbox blinkt uit omdat die meer kan met lichteffecten en schaduws en textures etc.....

10. degged

degged Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de xbox met rf-adapter gekocht en moet zeggen dat de kwaliteit mij meevalt. had iets meer van halo verwacht, maar moet eerst even wennen aan de controls. ga vanaf nu maar eens op spellen jacht. bedankt voor jullie reacties en mij zullen jullie vaker zien nu ik ook een xbox heb.

11. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    eerste level van halo is ook niet mooi (vind ik).. wacht maar tot je in de wat verdere levels komt..

12. degged

degged Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben net voor het eerst in de buitenlucht en moet zeggen dat dat al een stuk mooier is. zelf op mijn 12 jaar oude37 cm philips tv. en het speelt ook steeds beter. geen last van haperingen zoals op de pc.

wil alleen misschien morrowind voor de xbox kopen. heb hem op de pc, maar vind dat minder leuk. vraag me niet waarom :)

Deel Deze Pagina