Hoi hoi, Ik wil me een xbox aanschaffen. Maar nu was mijn vraag of ik deze op een of andere manier ook in de auto kan gebruiken ???
Ik had in de winkel wel een klein tv-schermpje speciaal voor de xbox gezien maar of je hiermee de auto in kan weet ik niet. Je hebt natuurlijk wel stroom nodig. (en veel ruimte )
mijn neef heeft de zijne in de auto staan, moet je gewoon ergens laten doen...maar zou er niet zelf aan beginnen als je er niet veel van kent...wat die stroom betreft...je kan een extra accu kopen, of gewoon op de accu van da auto aansluiten...maar best met een versterker
Ik zou het even in een speciaalzaak voor dat soort zaken kijken. Niet zomaar afgaan op de kreten die je hier hoort.
Ja altijd handig natuurlijk.. Als je gecrasht bent is het balngrijkste natuurlijk dat je nog kan Xboxen
Ik hep et, maar bij mij zaten de schermpjes in de hoofdsteunen. Je moet iig een adapter hebben die 12 volt omzet naar 220 ofzo. En in dat ding steek je weer een stekker. De Dixons (bij mij Rijswijk ZuidHolland) had schermpjes staan en er stond bij dat het speciaal voor consoles gemaakt is. Ik zou het gewoon een keertje proberen. Oja, een vent bij zo een VodaFone inbouwshop zei dat een oudere xbox (dus die helemaal in het begin er waren) stabieler zijn dan de nieuwere. OF dit waar is
dat lijkt mij sterk, ze gaan de xbox intern niet slechter maken, betere versies juist maar goed denk niet dat een gast die telefoons verkoopt verstand heeft van een xbox in een auto plaatsen
Misschien is die persoon in z'n vrije tijd wel een vervent Xboxer Ik weet dat Dixons speciale TFT schermpjes verkoopt voor consoles.. ongeveer 200 euro kosten ze, en zijn geschikt voor Xbox, PS2 en Gamecube. Of ze gemakkelijk in de auto zijn in te bouwen weet ik niet. Daarnaast heeft Dixons in ieder geval voor de PS2 een auto-adapter, maar die moet volgens mij ook probleemloos op de Xbox passen, aangezien beide dezelfde voedingskabel gebruiken als ik me niet vergis.
We hebben dalijk al een dakscherm in de auto van Kenwood, voorin dvd/navi. Hier kun je dus ook een console op aansluiten. Heb dus geen scherm nodig, alleen maar de voeding en wat er nog meer aan moet ofzo. Een convertor is dus te krijgen ?????
yep dat kan inderdaad, in Amerika zijn er al hele handige LCD schermen op de markt voor in de auto(en xbox) deze moet je dan aansluiten op je sigeretten brander en hierdoor heb je stroom. het enige probleem is dat de xbox nogal groot is dus met je een vrij grote auto hebben. Ik weet niet of deze al in nederland op de markt zijn. Een nadeel is wel dat de teks moeilijk te lezen is, als je bijvoorbeeld KotOR speelt word je helemaal dol want je kan niks lezen :0 greetz, my!!
Ze deden dat in een VodaFone inbouwshop. Die gast doet alles daar met inbouwen van een auto ofzo, dus hij zal het niet zomaar zeggen he ?
Het enigste wat je nodig hebt is een omvormertje een extra accu zou ook kunnen en anders een sterkere zekering. Is simpel om aan te sluiten. (10 minuutjes en je bent klaar)
Of geniet van het uitzicht met een muziekje erbij of pak een goed boek. Als je gamet op de Xbox in de auto ben je volgens mij wel heel wanhopig.