Beetje onduidelijk plaatje en wazig nieuws maar wel het melden waard. Persoonlijk zou ik gewoon nog steeds voor de witte gaan
Ik voor de zwarte..past beter bij de rest van mijn apparatuur! Moet ze wel optijd melden wanneer ze deze versies gaan uitbrengen anders heb ik al een witte in huis!
Mmm, wit vind ik toch heel mooi maar op deze foto vind ik beide aan de rechterkant ook heeeel mooi, zwarte vind ik persoonlijk lelijk...
Vind de rechter ook wel sexy. Bij de zwarte zie je zowat niets meer van de voorkant (op een zwart vlak na), maar kan door de (slechte) foto komen. Voordeel van de zwarte is dat je die mc-ingangen niet ziet.
wit vind ik tog het mooist en het past mooi bij me uhhh.... ipod zwart vind ik lelijk hijs zaai :{ en die rechter op de foto die grijze vind ik ook wel vet
Zkers wit, is veel mooier en heeft zoals eerder gzegt, ECHT STIJL. Veel mooier dan zo'n donker ding, die kleur heeft de Xbox zelf al lang genoeg dragen. Nu Next-gen, weer eens wat nieuws , Dus WIt!
hahahahaha, ja als je m nooit schoonmaakt komt er wel stof op ja, maar welk ei laat zn console gewoon een beetje onder het stof wegrotten
Die donkerblauwe ziet er echt strak uit vind ik. Maar wit is ook gewoon gaaf, maar ik ga eerst toch nog niks kope... geldgebrek.
Ik vind die meest rechter wel styl hebben. Die kleuren zijn wel vet. En hoe zit dat trouwens met die controllers? Zijn die dan gewoon wit of komen die ook in andere uitvoeringen?
er komen ook andere controllerplaten die je ipv de witte gewoon kunt vervangen, of kant en klare controllers in de gewenste kleur