Helaas ben ik mijn box enkele dagen kwijt. de ellende begon anderhalve maand geleden toen PGR continue vastliep. ik dacht dat dit aan mijn PGR lag maar sindsdien blijkt bijna elk spel er last van te hebben. Met name bij het laden en 'ontladen' van levels hoor je de DVD continu starten/stoppen met spinnen, de DVD maakt kleine klikgeluidjes en je hoort dat ie iets aan het zoeken is maar het niet kan vinden. Het beeld is inmiddels al fijn gefreezed als het nog ingame is (FIFA en Rallisport) of in het laadscherm blijft het 'laadicoontje' wat bijna iedere game heeft ook gewoon stilstaan. Uiteindelijk stopt de DVD ook maar met functioneren. Heel soms krijg je een Disc dirty/damaged error. Man van xbox support gebeld. alles uitgelegd, begint ie over corrupte savegames ed. Nou gelukkig werk ik in de IT dus kan die me weinig wijsmaken, want ik had alle savegames al eens verwijderd, evenals evt muziek, en het probleem bleef terugkeren, ook bij splinternieuwe games. Na veel wikken en wegen gaf de man toch maar toe dat het wel eens een HW probleempje kon zijn, dus de UPS-meneer stond 10 minuten geleden vor mijn deur op het boxje op te halen. Mijn vraag: heeft iemand anders dergelijke problemen gehad, en zo ja, wat heeft MS bij jullie gedaan om het op te lossen? (persoonlijk denk ik aan een defecte DVD drive, maar ik sluit het moederbord en Hard Drive ook niet uit). grtz!
Wat naar voor je, ik hoop dat je je box snel terugkrijgt. Ik denk dat het inderdaad aan de dvd-drive ligt, aangezien de dvd's niet goed draaiden. De lezer kan ook best eens stuk zijn...maar als dat het geval was zou je eigelijk continu die Disc dirty/damaged error moeten krijgen. Nou ja ik weet het ook niet. Gelukkig wordt die voor je gerepareerd.
Ach..om de periode overbruggen heb ik gisteren voor 75E een N64 met 7 games (waaronder Perfect Dark, Goldeneye en Zelda Ocarina of time) aangeschaft. Moet me wel lukken om die paar daagjes (gaat nogal snel schijnt) te overleven
nee niet alleen daarvoor, wilde al een tijdje een n64 maar eigenijk alleen voor de Zelda's, en ja op internet gekocht en met een beetje mazzel ook een dreamcast voor 80E met 25 games
ik heb wel eens met amped dat als je van menu wisselt dat hij vastloopt maar verder heb ik het met geen enkel ander spel.....
mijn xbox had ook kuren maar dan met het afspelen van dvd's, ik belde maandag en had hem vrijdag gerepareerd terug. microsoft ruled
Mijn Xbox had precies hetzelfde en ze hebben idd de DVD-drive gewisseld. Nu gaat ie wel met een schok dicht maar hij doet het perfekt dus het boeit niet. poloscar, als je Xbox vastloopt moet je hem gewoon ruilen. Heb je na 5 dagen eentje die het gewoon goed doet. Dat vastlopen hoort niet. Tenminste, vinnik dan....
ja maar het is alleen in de menutjes zo en voor de rest heb ik nog nooit problemen gehad. Ik ben toch niet zon fan van amped dus dat komt dan goed uit als het echter bij andere spellen ook gebeurd zullen ze t weten
hey, wou ff zeggen dat ik ook problemen heb met m'n xbox. ik had doa3 besteld met die reward pack. die liep vast bij het beginfilmpje, heb iets van 5 keer gebeld voor een nieuwe. Die heb ik nu na 3 maanden! en die loopt op hetzelfde punt vast! heb ook 2 demo discs waarvan op beide discs 1 demo vastloopt tijdens het laden. m'n xbox leest ook geen muziekcd's heb al cd-rw's geprobeerd en meer dan 20 merken. ik ga nu weer naar microsoft bellen, ik denk dat het gewoon aan mijn xbox ligt. Ltrz.
Dat soort dingen ligt volgens mij zéér zelden aan het schijfje. Je kunt het beste altijd eerst ff op een andere Xbox proberen of dan het probleem weg is of niet. Dan weet je of het je box of je schijffie is. Hoef je geen drie maanden voor nop te wachten....
Ok this is scary sh*t want ik heb sinds maandag m'n madden nfl 2003 gekocht en krijg nogal vaak de melding dat de disc dirty is of damaged en ik hoop eigenlijk dat het enkel m'n disc is maar niet m'n xbox, heb wel bij geen enkel ander spel een error gekregen dus da's ook al iets maar madden is m'n favoriet en is helemaal niks plezant aan als je zit te spelen en er altijd wel ergens een angst is dat hij wel eens kan vastlopen, wat denken jullie? gaan ruilen voor een nieuwe?
yep that's true maar hij is in engeland gekocht maar zal hem toch in dit aapeland proberen te ruilen voor een nieuwe en maar hopen dat ze mij een nieuw exemplaar geven.
Ik had precies hetzelfde! Bij mij hebben ze het moederbord vervangen en na 3 dagen had ik hem weer terug! Ik kreeg ook nog een ijsmuts, een sticker en een soort hoes waar je 20 cd's in kan doen! allemaal met Xbox erop!! De service is heel erg goed!
en wat heb je precies gedaan? gewoon naar MS gebeld ofzo, maar is dat nu niet een beetje overdreven voor het eerste het beste probleem al direct een nieuwe xbox vragen? ik heb tenslotte nog met andere games geen problemen gehad.