Xbox Geen beeld, wel geluid Een week geleden heb ik een 2dehands xbox gekocht (mijn 1e console). Na deze aan te hebben gesloten op mijn tv (voor beschrijving tv, zie onder) kreeg ik zwart/wit beeld. Mijn reactie daarop was om meteen eens naar de video instellingen te kijken, hier heb ik enkele aanpassingen gedaan (weet niet exact welke) waaronder aan de PAL settings. Volgens mij van pal naar ntsc gezet Vervolgens krijg ik geen beeld meer, alleen nog maar geluid. De xbox is ook gewoon via ftp te benaderen. Diverse fora afgespeurd maar geen directe oplossing voor het probleem kunnen vinden, heeft iemand hier ervaring mee en een eventuele oplossing? De specs van de tv zijn als volgt: Kenmerken (gekocht 6 maanden geleden Bij media markt ------------------------------------------------------ Merk SEG Beeld in beeld (PIP) Nee Beeldformaat 4:3 Beeldscherm grootte in Inch 21 Beeldschermgrootte in cm 55 DVB-C Nee DVB-T Nee DVD-Player / -Recorder Zonder DVD speler DVI aansluiting Nee Electronische Programma Gids (EPG) Nee Frequentie 50 Hertz Geluid Mono HD ready Nee HDMI aansluiting Nee Picture scan Enkelvoudig Realflat Nee Video-/Teletext Videotekst / Teletekst Vlak beeldscherm Nee
Dat is niet gewoon, dat is een omgebouwde xbox. [faq]En daar doen we niet aan op ons forum.[/faq] Maar om even antwoord nog te geven, ga naar Microsoft's originele dashboard en zet daar bij system settings -> dsisplay de Pal-60 optie op Pal-50. Ik denk dat dit je probleem is. Modded xbox --> dus je topic gaat dicht.
Dit klinkt niet als een volledig legale Xbox Lees de FAQ nog even voordat je hier verder post . Groet, DesertFox /EDIT , hehe, TheMatrix was mij net een paar seconden voor /Mod dit keer wel hè - the matrix