Hallo, Toen ik mijn Xbox uit de States kreeg, en mijn stepdown converter niet lekker werkte, was er ineens vuurwerk in de Xbox Nu ben ik opzoek naar iemand die een interne voeding kan repareren, of iemand die een defecte Xbox heeft waar de voeding nog goed van is! Ik heb de box open gemaakt, en er zit een losse voeding in. Ik kan eventueel een foto erbij zetten. Is er iemand die dit weet/kan Alle hulp is welkom Microsoft geeft alleen "support" in de USA en ook alleen als de box naar hun wordt verstuurd vanaf een US adres.. Ze geven geen losse onderdelen uit..
dat is echt kut! Heb je geen adres in America die hem voor je kunnen opsturen (familie)? Anders zit er weinig op behalve degene die je die stepdown converter hebben verkocht aansprakelijk te stellen?
Het probleem was juist dat de stepdown converter "te zwaar" was, hij gaat pas 110 volt geven als er minimaal 15 ampere belasting is. En ik had nog wel een andere in huis maar die was maar tot 45 watt, en de Box gebruikt 100 Watt
mijna is ook maar 85 Watt, maar die doet het wel. Behalve dat mijn stepdown converter half smelt alstie meer dan een uur aanstaat.
nou moe! stouterd.. als je hem opstuurt naar amerika en laat maken, dan kost het misschien 200-300 piek verzenkosten ofzo, das wel een betere deal dan dit...
Das iets teveel ik kan de doos uit de USA krijgen voor Fl 1000,- incl S&H. Zit er nog iets bij dan?? stuur anders ff een mailtje prive
Hoeraaaaaaaa, mijn Power Supply is gefixed Ik kan eindelijk gamen... DOA3 RuleZ, Halo Kicks ass. Voor de rest kan ik Shrek, Project Gotham en NFL 2002 Fever spelen, en deze week komt Bloodwake in mijn bus Ik zou wel een foto willen bij sluiten, maar dat was niet toegestaan geloof ik. Ik heb waarschijlijk wel een koper voor je Xbox Wouter! Ik zal je er nog over informeren. ps de DVD Playback kit werkt ook als een trein!
cool!!!!! i'm happy for you, nu kan je ook genieten van den Xboxie! foto's, Tuurlijk mag dat wel!!! en hoe heb je hem gefixed ???
Thanx Kobold Ik ben niet echt een electronica wonder, maar er waren 2 condesatoren doorgefikt, deze zijn vervangen, toen deed hij nog niets, maar er bleek ook nog een zekering op de voeding te zitten, en die was dus duidelijk ook defect. Ik had niet die zekering in huis, maar heb voor de test de zekering door verbonden.... en BINGO.. Morgen de voeding opnieuw afzekeren, en voor alle zekerheid nog wat dingen nalopen en vervangen... Ik had voor deze test uiteraard de voeding door gemeten! Maar het loopt als een zonnetje ik krijg geen genoeg van DOA3, die is echt bizar mooi!! en dan nu maar naar mijn nest toe
Zwakkeling!! geef niet toe tot de lichamelijk nood om te slapen! Leef net als ik 24 uur per dag met Xbox controller in de hand! Jah doa3 is echt heel mooi! Maar ik ben echt een Halo freak... Ik heb minder spelletjes dan jij Damn!, hoe laat jij ze overkomen uit amerika?
Ik koop ze via een Ebay store, dan kan je ook preorders bestellen, en die zijn meestal iets goedkoper dan in de shops. http://www.ebaystores.com/id=33540258 of gewoon via een Ebay seller.. ik ga nu Silent Hill II bestellen.. die moet ook errug Cool zijn
Dan wordt het inderdaad lastiger Kobold Sommige sturen ook via Ebay en een money order die je via je eigen bank kan regelen. ff off topic.. Wouter, hoe voelt dat nou zonder je Doosje?
ey....deze topic is wel erg technisch....ff een vraagie...ik krijg via-via-via-via-via een xbox...en nu moet ik kiezen tussen een UK-plug en een international english-plug.....IK WEET NIET EENS WAARVOOR HET IS . maaruh...misschien iemand hierzo wel, kzou ERNSTIG blij zijn als iemand het ff post...(als het kan mailen) jimmyilcken@hotmail.com PS...als het kan voor vrijdag antwoord PS2...ik maak ook wel ff een nieuwe topic misschien gaat dat iets sneller!