Xbox is er!! maar.. die knakker heeft er een onofficiele controllerbijgedaan en geen transformator (wat wel de deal is).. dus ik bellen, nou hij wil mij welde echte controlleropsturen, en dan stuur ik daarna die andere controller naar hem toe. En hij stort mij geld voor een transformatortje.. Ik zit hier dus met een Xbox die ik nog nietkan gebruiken omdat ik geen transformator heb, en die controller is ook gaar (heb al wel n officiele controller,maar om met die brakke controller MP tegaan doen zie ik ooknie zitten) Ik ga morgen of vandaag ff een transformatortje halen.. enne hoe zit het eigenlijk met bekabelin? Dat is wel goed enzo denk ik,maar op welke manier kan ik de Xbox het mooist laten draaien? met een rgb kabel?
bji mij draaide die gewoon op die standaard kabeltjes ik heb ook zon verlengstuk naar scart, maar die gebruik ik nie zal es kijken of dat mooier is
hmm in noordwijk verkopen ze dus niet van die transformatortjes en anders zijn ze 250,- Hoeveel heb jij ervoor neergelegd dan mirik? Paar tientjes toch?
Ik heb mijne bij de radio beurs in Dordrecht gehaald daar was ie 80 piek. Mijn xbox is nu in UK dus duurt niet lang meer
Ook raar! mijne was 30 piek ofzo!! maar van de mijne ga je wel half dood door de verbrande plastic geur!! is goedkoop rommelding van 110 volt inplaats van 100!!! whahahaha of andersmo lijkt me logsicher, 100 in plaats van 110... uhm of hij is gewoon beetje crappy kwaliteit
Daar hebben ze echt alles bij de radiobeurs, btw: ik heb vandaag nog Halo gespeeld in rotterdam bij de max, maar het is in een woord geweldig.
jah, mijn pa zegt dat er in leiden en lisse ook zon radiobeurs ding iets geval zit Gaan we morgen ff langs.
pics! niet heel erg scherp, maar ach, kut webcam mjah ik ga ff een nieuw ideetje voor XboxWorld the Movie Deel 2 verzinnen
weer wat brak, maar hier zie je dus op de Xbox die nep controller liggen.. kan ik alvast wel een review van maken voordatk em terugstuur om iedereen te waarschuwen hoe slecht die is
whaha of goed? Nee de mijna (step down voltage converter) heb ik in een stofzuigerwinkel gehaald! stond naast de vaseline
Hijs nie klein... Ik vind hem zelfs bijna te zwaar (met 2 controllers een converter, 3 spelletjes en kabels) om meet enemen naar vrienden, als je hem laat vallen dan istie dus echt onder zijn eigen gewicht geplet! *SPAT*
mij hoor je nie zeuren over dta ie zo groot is..ik zeg toch alleen dat ie groot is?? ..maar als je nou in de winkel koopt...wa hoort dan bij de standaardpakket...? de doos..de controleerder en een Game (?)